Inlägg från: 4familjen |Visa alla inlägg
  • 4familjen

Vart e 86:orna

här är en till 86:a

• 4familjen

ingen norrlänning här i tråden?

• 4familjen
    Itzumo skrev 2009-08-04 10:25:48 följande:
    Jag är norrlänning... Vars bor du?
    luleå
  • 4familjen
    sigrid86 skrev 2009-08-04 21:52:09 följande:
    Får man vara med här? Är iaf en 86:a & har fem små töser hemma
    hur många är biologiska?
  • 4familjen
    pussgurkan86 skrev 2009-08-04 23:42:20 följande:
    ojdå vad många barn. när fick du ditt första barn? är lite nyfiken av mig.
    är nog inte biologiska allihop, står att hon är styvmamma =) därav min fråga hur många som var biologiska =)
  • 4familjen
    Itzumo skrev 2009-08-04 23:40:13 följande:
    Välkommen.. Allmänt ensam? Ingen sambo?

Alla 86:or är ju välkomna.. 5 töser? Vad du har legat i..

Oj inte allt för långt borta då.. Själv är jag Skellefteå bo.. :-P
    bott där länge? har själv bott i lule drygt 2,5år
  • 4familjen
    Itzumo skrev 2009-08-05 09:09:25 följande:
    Född och uppvuxen.. Haha..Jasså? Vars har du bott före det då?Bara så att ni vet så funkade det helt underbart med vällingen igår kväll... Hon låg och sov i sin säng vid 21 - tiden och sov tills nu kl. 08.... Helt underbart..
    Tidigare bott i trollhättan hela mitt liv, så det är en omställning vill jag lova

lääängtar tills min tös skall börja med välling eller gröt, vill soooova iaf 4 timmar i sträck på natten. men det ligger ett tag bort, har inte börjat med smakisar än, skall ju börja när hon är 6mån så det är en dryg månad kvar tills det är dags!
  • 4familjen
    sigrid86 skrev 2009-08-05 22:45:21 följande:
    Tack för alla välkommande Fyra stycken är biologiska Fast alla fem bor hos oss på heltid! Helt underbart (för det mesta iaf ) men man känner ju att man lever med fem töser under tre år springandes längs bena Var 20 år när äldsta tjejen föddes!
    vilket barn är hans? kollade på din sida och såg att mellan barn 1 och två var det 8 mån och mellan barn 2-3 var det 8 mån =)

du har verkligen fullt upp kan jag tänka mig, jag har det nog jobbigt med mina tre här hemma +bonus på helgerna.

fast jag är ju själv på veckorna så kan ju vara därför det känns jobbigt med....
  • 4familjen
    sigrid86 skrev 2009-08-05 23:59:51 följande:
    Itzumo - Haha jo fick tvillingar i maj, kom som en överraskning när det visade sig vara två! Fast känns nästan som man ständigt varit gravid 4familjen - Barn nummer två är hans barn, hon fyllde 2 i maj Ah kan tänka mig att det är jobbigt att vara helt själv i veckorna, hur gamla är din barn? jag har ju haft turen att sambon varit hemma sen tvillingarna föddes, men han ska börja jobba nu igen om två veckor, det blir nog tufft!
    födda 0502, 0709 samt 0903, min gubbe jobbar borta hela veckorna och är enbart hemma helger, så man kan ju säga som så att man vet vad man har att göra huset måste ju skötas också,+ alla vardagssysslor
  • 4familjen

Lorena 86 skrev 2009-08-13 10:47:16 följande:

jasså, okej.. dock inte så långt härifrån :) Är ju också uppväxt här uppe, men varit ner till Stockholm och bott där i 2 år. Men här uppe i Norrland känns rätt att min lille ska växa upp, det är ju så underbart och still och tryggt :)
    åh, äntligen en som inte bor så långt ifrån mig
  • 4familjen

å jag fortsätter då =)

Itzumo - 1 dotter Ella, född 2009-02-13, vi bor i Skellefteå
    4familjen- 2 söner, födda -05, -07 och en dotter född mars-09 (+en bonus)

• 4familjen

Itzumo - 1 dotter Ella, född 2009-02-13, vi bor i Skellefteå
    4familjen- 2 söner, födda -05, -07 och en dotter född mars-09 (+en bonus) Luleå

Svar på tråden Vart e 86:orna