• ToKar

mammor född 88??

Jag är född 88 och har en son som blir 4 månader den 20:e

• ToKar
    s0fie skrev 2009-07-13 17:57:38 följande:
    okej=)va skönt att att du e klar snart bejbitussi=)jag är också undersköterska=)
    Jag är också undersköterska Verkar vara en trend bland unga mammor :-P

Tänkte plugga till socionom nästa höst...
  • ToKar
    s0fie skrev 2009-07-13 18:24:01 följande:
    nee det e väl inte drömyrket direkt men trivs än så länge iaf=)jag jobbar hela sommaren utom v 31 så blir det väl sol å bad vi hoppas på att komma iväg utomlands till hösten=)vad gör ni andra i sommar då?
    Jag är mammaledig och mannen har semester snart, då ska vi bada och ladda inför flytten, har köpt radhus i upplands-bro ska flytta om mindre än två månader... Det ska bli roligt, lite mer barnvänligt än Tumba centrum
  • ToKar
    Modin skrev 2009-07-13 23:04:23 följande:
    Väldigt många undersköterskor får ja ju med säga.. jag funderar på att plugga till de oxå.. Fast vidare till barnmorska sen.. :) ToKar; roligt att köpa hus.. Vi bor i hus men vi letar nytt å lite större.. :)
    Okcj, då är det ju bättre att du skippar undersköterska och läser direkt till sjuksköterska och sen barnmorska...

Ja, det är inte så stort men vi ska inte ha fler barn nu så det räcker med en trea så länge, radhus som sagt, kul med en liten gräsplätt när man har hund och så... :) nästa barn kommer nog om ca. fem år då jag är klar med utbildningen osv... Så något större blir det kanske om ca. 7 år
  • ToKar
    buwsig skrev 2009-07-14 13:31:24 följande:
    Hej:) Är oxå en 88:a med en liten 1 åring som skulle behöva leka av sig lite. Vi bor i salem.... Någon som bor här i närheten? kram på er
    Tumba C, men min snart fyra månaders leker inte så mycket
  • ToKar
    mamma20sthlm skrev 2009-08-12 19:08:03 följande:
    Är född 1988 Har en son på 3mån Någon här som bor i sthlm?:)
    Jag också. Vi bor i Tumba nu, men vi flyttar till Upplands-Bro om en månad :)
  • ToKar

Gravid 89 skrev 2009-08-18 22:37:08 följande:

Hur länge har ni tänkt vara mammalediga? Har ni något jobb att gå till efter mammaledigheten?
    Jag är undersköterska men jag tänkte plugga efter mammaledigheten, på distans, för då kan jag ju vara hemma med lilla Alfred samtidigt du då?
Svar på tråden mammor född 88??