Nattliga svettningar Hjälp!!!
Hej !
Jag är 29 år
HUr ska jag börja då,, Jo jag har i vanliga fall absolut inte problem när de gäller svettningar,, Jag svettas som normalt man brukar göra,,
När de är lite varmare ute typ eller vid arbet och anstränging,, Sen är de snarar tvärtom jag stettas välldigt lite, eller inget alls,
Men i allafall under de senaste året har jag haft plöttsliga nattliga svettningar,, och de har inte varit varmt i rummet eller i sängen,, snarar tvärtom många gånger,,
Jag sover oftast med en t tröja och de händer lfera gånger i veckan att jag vaknar o är dygnsur av svett att de rinner o tröjan måste jag byta lika så mina underbyxor, och antingen lägga en handuk eller byta lakarn för de är blött eller fuktigt,, Sen dröjer deinte länge förräns jag kan vakna igen o de är samma visa,,
Jag har gått i genom de de mesta jag kan tänka mig i åtgärd toro jag man kan göra själv,,
Sova utan någon natt tröja alls, öppna fönster så de är iskallt i rummet oxå
Jag äter inga medeciner som ger svettningar om natten.
Är INTE i klimakteriet,,
Är inte stressad eller mår psykiskt dåligt,,
Har inte problem med Menscykeln och des hormoner
Jag har inte hyper svettnings problemet eller vad de hette..
Visst när man får feber och den går ner så svettas man, men jag har inte haft feber så som jag har märkt av,, Bara vid 1 tillfällen o då har de varit virus influensa och de var för några veckor sen o då svettades jag ju ännu mer om natten när febern försvan i stället, men nu har jag ju svettats innan dess ett tag om natten och blir sjöblöt,,
De börjar bli riktgt jobbigt nu, men de kosntiga är att de är inte varje natt, de kan gå en 2 nätter felfria o sen kommer de igen,, hellt sanslöst ju..
Snälla någon som känner igen detta eller vet någe,
jag har googlat men kommer inte fram till något som stämmer in på mig
O visst så kan jag ringa vc men de kommer ju typ skratta åt mig eller så..