• Anonym (ruset)

Missbruka stilnoct...?

Finns det fler än jag...?
    Jag tar gärna min tablett när barnen sover men jag går inte och lägger mig utan gillar den känsla som tabletten ger mig {#lang_emotions_undecided} Numer är den känslan inte så stark längre tryvärr och jag antar att det är för att jag blivit tolerant och beroende både fysiskt och psykiskt Har försökt ta två i stället men mår jäkligt illa bara så det gör jag inte mer... Skäms för mitt sätt, undrar om det finns fler....?
    Jag är en person där jag tror omgivningen i sista hand skulle ens ana att jag missbrukar lkm Jobbar dessutom i vården... Fan vad svårt detta blev....

• Svar på tråden Missbruka stilnoct...?
  • Mariohn
    DreamBitch skrev 2009-07-07 13:18:19 följande:
    Tydligen inte!
    Det svaret känns ju bara onödigt. Du besitter nu kunskap om expertisen som finns i lund? Den expertis som folk från hela världen reser för att få? Den är inte fullgod enligt dig? .-)
  • Dynamic
    DreamBitch skrev 2009-07-07 13:18:19 följande:
    Tydligen inte!
    Nä för kompisars åsikter väger ju tyngre än experters. {#lang_emotions_dreamer}
  • Mariohn
    Dynamic skrev 2009-07-07 13:23:53 följande:
    Nä för kompisars åsikter väger ju tyngre än experters.
    Haha ungefär :´)
  • DreamBitch
    Dynamic skrev 2009-07-07 13:23:53 följande:
    Nä för kompisars åsikter väger ju tyngre än experters.
    Kompisar? Jag syftar på samhället över lag.
    Mariohn skrev 2009-07-07 13:22:49 följande:
    Det svaret känns ju bara onödigt. Du besitter nu kunskap om expertisen som finns i lund? Den expertis som folk från hela världen reser för att få? Den är inte fullgod enligt dig? .-)
    Om det du säger stämmer så menar du att dom flesta i denna tråd ljuger? Alla säger ju i princip samma sak. Att dom får sina stilnoct utskrivna av läkare i stora mängder.
    Det är fint att du väljer att tro på dina eminenta vänner och istället misstror vad som egentligen sker i verkligheten.
  • Mariohn
    DreamBitch skrev 2009-07-07 13:33:36 följande:
    Om det du säger stämmer så menar du att dom flesta i denna tråd ljuger? Alla säger ju i princip samma sak. Att dom får sina stilnoct utskrivna av läkare i stora mängder. Det är fint att du väljer att tro på dina eminenta vänner och istället misstror vad som egentligen sker i verkligheten.
    Jösses kors. Ja jag väljer att tro på världens ledande expertis framför ett gäng FL-medlemmar med ett jobbigt missbruk som uppenbarligen hittat mindre ansvariga läkare.
  • Dynamic
    Mariohn skrev 2009-07-07 13:36:11 följande:
    Jösses kors. Ja jag väljer att tro på världens ledande expertis framför ett gäng FL-medlemmar med ett jobbigt missbruk som uppenbarligen hittat mindre ansvariga läkare.
    Tack för att det finns vettighet.
  • Anonym (Stilnoct?)

Tur att det finns folk som är helt felfria utan några problem med varken problem eller missbruk

• Dynamic
    Anonym (Stilnoct?) skrev 2009-07-07 13:44:38 följande:
    Tur att det finns folk som är helt felfria utan några problem med varken problem eller missbruk
    INgen här har hävdat att det inte finns missbruk men däremot pratar vi om att experter inom ämnet kan mer om substanserna än självutnämnda experter.
  • DreamBitch
    Dynamic skrev 2009-07-07 13:57:33 följande:
    INgen här har hävdat att det inte finns missbruk men däremot pratar vi om att experter inom ämnet kan mer om substanserna än självutnämnda experter.
    Men experterna tycks ju inte veta hur det ser ut i verkligheten. Ska vi välja att blunda för verkligheten för att ett gäng inkompetenta "experter" säger att det inte stämmer?
    Vad som skrivs på ett papper överensstämmer inte alltid med verkligheten. Det ni gör är ju i princip att blunda för de fel många läkare gör som därför framkallar ett beroende hos många och istället väljer att sopa det under mattan. Detta enbart för att ni väljer att tro på vad några sk experter säger.
  • DreamBitch

Anonym (Stilnoct?) skrev 2009-07-07 13:44:38 följande:

Försöker man framstå som en felfri människa är sanningen ofta den motsatta. :)
Svar på tråden Missbruka stilnoct...?