Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?
Måste vara skönt att du börjar få lite symptomer nu iallafall, sådana som man inte får när man inväntar mensen.
Jag blir faktiskt riktigt sur nu. Självklart kunde jag inte hålla mig tills i morgon bitti utan testade nu, korkat! Bara ett svagt svagt plus, syns dock utan att man behöver vinkla det. Kom redan efter 5 minuter och nu syns det lite mer än vad det gjorde när det dök upp.
Någon försöker nog spela mig ett spratt och ger mig enbart test som genererar i spökstreck eller något, för nog borde det synas nu om jag plussade med dottern BIM-8? Får nog låsa in och kasta testet jag har kvar för nu måste jag vänta till BIM innan jag testar. Det här är ju tortyr till max. Jag är korkad helt enkelt!
Len Gbg: Hur går det med Johannes inskolning?
Vill mest bara meddela att jag har fått mensen (när jag satt hos frissan) och det var faktiskt en större lättnad än vad jag trodde det skulle vara. Nu vet jag, behöver jag inte fundera längre. Har också förstått nu att min pms har blivit 100 gånger värre de senaste 3 månaderna så nu vet jag varför jag känner mig gravid varje månad. :o)
Dock har vi beslutat att lägga bebisverkstaden på hyllan ett par år. Jag gillar inte alls det som sker med mig i väntan på bim och tycker inte att det är värt det. Jag vill fokusera lite på mig själv nu, komma i form och bli den smala läckra bruden Patrik en gång föll för. Skämt och sidor, jag vill gå ner i vikt och bli mitt forna jag, den jag var innan jag blev gravid med Cornelia. Så nu i höst är det träning och fokus på plugget istället. Barn får det bli när jag är färdig med skolan och vi kan köpa eget, har ingen lust att flytta redan om 2 år igen pga. att vi inte får plats i vår nuvarande lägenhet.
Men jag glädjs så åt er som plussat och kommer att plussa.
Hoppas ni får en härlig helg och hoppas du får kul på festen Fru R och att du får sova gott i natt också....
Förresten ja, finns sjukt mycket snyggt ute i butikerna och jag känner mig inte redo för mammakläderna när jag ser allt fint som jag vill ha.
Visst har vi tänkt över saken ordentligt och tack för alla lyckoönskningar.
Kommer dock fortsätta hålla koll här och följa er väg mot plussen.