Pandan82 skrev 2009-09-12 03:29:01 följande:
En liten meningslös parantes: Både jag och min man vaknade för ca en halvtimme sen, vi var så trötta i går kväll att vi somnade kl nio! Så vi kompenserar det genom att vara vakna nu det är ju trots allt lördag i morron! Så vi spenderar natten med att köra datorrace, vi hade tävling om vems dator som startar upp sig snabbast, min vann! Behöver jag ens nämna hur otroligt stolt jag är?!? Vi sitter alltså med varsin skärm och glor, med munnarna så där erotiskt (läs slappt) öppna och tittar samtidigt på en gammal star trek film från 79 som går på tv. Ibland är livet bara helt fantastiskt underbart...
lol!! Fan va kul.
Pandan82 skrev 2009-09-12 03:15:24 följande:
Vad är det för bil? Vad härligt det är med ny bil Jag och gubben var och tittade på den nya kia ceed igår och fick ett kanonpris på vår gamla i inbyte vid en eventuell affär sen skulle vi åka och storhandla tillsammans med resten av gbg på ica 421 och vi var så uppspelta att vi bara gick runt och flabbade och det kändes på allvar som att vi vunnit på lotto, fast det innebär att vi ska skuldsätta oss!! Jag brukar säga att samhället har lyckats bra med mig, jag får verkligen kickar av att konsumera fast jag har aldrig någonsin satt mig själv i liknande situationer som de som är med i Lyxfällan! ...så det blir nog en ny kia ceed när den kommer i diesel...
Det blev en volvo v50.... Lite synd att vi inte heter Svensson ibland för vi passar in i mallen som handen i handsken!!
Samhället har lyckats med oss också i så fall för vi kom just hem från shoppingen 2500 kr fattigare och superglada!!
Snart blir det suchi till lunch och lite gos för idag fick jag utslag!!