Cinza skrev 2009-08-06 23:57:12 följande:
Du är så välkommen! Det är bara roligt om vi blir fler.
Fröken Freken skrev 2009-08-07 08:48:00 följande:
Hallå Fru R och välkommen Pandan!
Tack, tack!
Känns kul att kunna skriva av sig lite ibland. Jag kommer ursprungligen från Kungsbacka som ligger ca tre mil söder om Göteborg men bor sen ca fyra år tillbaka tillsammans med min man i Göteborg, närmare bestämt i Högsbo. När vi skulle flytta hit kan jag erkänna att jag gick med på det för att jag blev lovad att det bara skulle vara tillfälligt, att vi skulle flytta till en mer central adress efter ett tag. Men, men, det intressanta med livet är ju att det inte alltid blir som man först tror. Nu trivs jag som fisken i vatten och som det känns nu kan jag inte komma på ett bättre ställe att bo på.
Nu har vi typ ett mål i livet som vi är inriktade på, att skaffa barn, precis som ni =)
Len Gbg skrev 2009-08-07 10:45:50 följande:
Fröken Freken skrev 2009-08-07 08:48:00 följande:
men jag har nyligen insett att kvinnokroppen är oerhört komplicerad och kan ha för sig en massa skumma saker som förvillar oss näst intill fördärvet!
Jag håller fullständigt med, känner att jag inte ens orkar bli förvånad längre. Jag hade ett missfall i juni och fast det var jättetidigt så blev jag helt förkrossad och började störtlipa inne på ikea, ni vet så där så man skakar och bara ser ut som ett riktigt fån i andras ögon ; )
Men nu kör vi på ny kula och hoppas få ett plus, nu, nu, NU!
Kör med ägglossningstest just nu, ska nog ha om ca en vecka.
Tack för att jag får hänga på er = )