• jeng

Augustibebisar 2008, del 8

magbild har jag inte tagit en enda!!! trots att det är v 19 nu! jag ser bara fet ut. extremt vad med mer fett jag har på magen och kroppen nu än förra gravven, trots att jag ju var nere på samma plusvikt! det är muskelmassan som har försvunnit och fettet som har dykt upp istället...

• jeng

hihihi förresten så kände jag nyss bebisens första hicka!

• jeng

nu är vi hemma från UL och lite annat! allt såg bra ut men vi såg inget av vad det kan vara för något! han/hon hade benen i kors och vägrade visa, så jag tror det hade varit svårt att se även om de hade velat kolla efter. jaja vi fårgade inte iaf, hon såg kanske nåt vem vet! och 3 bilder fick vi med oss hem, jag som var så orolig att vi bara skulle få 2, eftersom vi fick 3 på tedden haha. men moderkakan var i framvägg den här gången så bilderna är väl inte suveräna direkt!!

• jeng

det var förresten samma "kärring" som sist, men idag var hon supertrevlig. hon var kanske extra barsk sist för att hon hade en student då? jaja vem vet. iaf så flyttade hon bara en dag, till juldagen! så nu är vi alla nöjda och glada! jag har ju tippat den 18e dec. hoppas på det, så att man kan få fira jul med familjen!

• jeng

och så hade phs föräldrar ringt och skulle fråga om födelsedagspresent. de hade tänkt köpa en lära gå bil som man väl också kan åka på sen då, men täntke att en sån har vi nog. det tyckte jag var bra att de lät bli, eftersom vi ju önskat oss en bobbycar också. jaja det hade ju blivit bra det också men i vilket fall. visar sig att de hade köpt en trehjuling istället! kanon, för en sån ville jag ju skriva på listan också egentligen. enda problemet är att jag själv hade hittat en jättebra som jag hade tänkt köpa... hmm... ja så nu är det NOLL för mig igen... vad ger ni själva era barn? ingenting kanske?? jag vill antingen ge nåt som jag tycker är för dyrt eller så för att skriva upp på listan, ELLER så egentligen bara flera smågrejer som lixom blir roliga paket helt enkelt!

• jeng

missh,
    jamen precis så tänker jag också! vi komemr ju fira honom hemma på hans riktiga födelsedag, bara familjen. sedan har han ju kalas dels nu på lördag (1a) och sen nästa lördag (8e). så det dröjer ju läääänge innan kalasen är avklarade vi ska fira honom i lugn och ro iaf, med paket som han ska få öppna! så det är ju egentligen huvudsaken att det är paket, inte så viktigt vad det är i. även fast det är ju skoj om han tycker det är det minsta lilla roligt såklart! vi ska köpa helt separat, så det ska bli skoj att se vad ph hittar på också

• jeng

jag är GLAAAAAD!!! uhh så orolig som jag har varit... nu känns det som att det har lättat lite! nu får tiden gå jäkla snabbt bara... fattar inte att det kan vara 5 hela månader kvar.....

• jeng

Lilla,
    Vet inte om ni redan har grejer, men det går ju att fylla ryggsäcken med skoj saker annars!! Tex kanske de behöver en liten termos eller en mat-pakke låda till dagis. Men allt annat i vettig storlek går ju också att lägga där i. så blir det en överraskning till sen när de öppnat paketet

Nu finns första magbilden + en UL bild på mitt galleri under starka bilder. Märkta Tage.

• jeng

sthlm,
    jag vet inte vi båda bara räknar med att det blir en pojk... men det är lika bra. blir det en tjej så har vi namn osv ju, däremot så behöver vi fundera lite vad gäller pojk! så bättre det än att vi tror det är en tjej och skiter i pojknamnen hahahaha

pojk-pojk regeln säger ju att chansen är väldigt stor att det är en pojk till! sen vet man ju såklart aldrig! men vi sa han om förra magen också trots att vi inte hade nån som helst känsla eller aning.

• jeng

lille
    vi kommer inte kolla! det var om vi hade sett på rul isåfall!! men det kvittar

jag ville ju åka till selbing sist, men vi struntade i det. därför känns det lite "elakt" att åka dit med det här barnet när vi inte gjorde det med förra! skulle ju velat ha bilder och film på båda isåfall såklart!!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8