Augustibebisar 2008, del 8
Hihi detta är kul
Hihi detta är kul
lille:
Du kommer att få en son denna gången med en mkt stark kännska.
Han kommer att gå mkt upp i vikt och kommer att gå över denna gången med.
Du får räkna med v 41 iaf..
Han kommer vara en stor kille och kommer att väga runt 5000g han kommer att födas normalt vaginalt med du kommer ha jobbiga värkar och du kommer vara öppen 3cm när du är inne på BB.
Det kommer gå bra du kommer att ha sammanlagt värkar i 12 timmar
Du kommer att ha 3 killar och 1 dotter..
Totalt 4 barn i framtiden
lille:
Hehe det kommer bli en stor kille denna gången för er
Jag lovar det kommer ligga på 54cm i längd.
I januari den 22 mellan 25 kommer bebis pojken ut.
Hon är dregtig och hon kommer att få sina 2 barn det kommer vara en vit och svart katt kille med vitt på tassarna och halsen och svarta bak tassar men annars en hel svart katt
Den andra kommer vara en liten flicka som kommer att födas efter pojk katten hon kommer att vara svart men alla 4 tassar kommer att vara vita och nosen kommer vara lite vit
Hon kommer föda dom bland kläder någon stans inne i sovrummet.
Hon kommer ha lite jobbigt denna gången men du kommer få hjälpa till henne lite och hon kommer vilja att ska ska vara med henne under hennes förlopp.
Kommer få dom uniffär den 20 juli
Sthlm:
Den 11 sep kommer du få ett + Du kommer bli förvånad men lycklig förstås
Du kommer få en liten Kille denna gången och du kommer att må lite dåligt under graviditeten du kommer må illa på morgonen och på kvällen och lite under dagaen men du kommer bara må illa i några dagar.
Du kommer få stor mage redan under 2 trimistern och du kommer inte kunna ha vanliga kläder på dig alls när du får ett + på cb testet
Du kommer att vara gravid 2013 med men då blir det Tvillingar
När du får Tvillingar kommer det vara lite konstigt då ni inte har tvillingar i släkten men nu kommer att vara glada iaf
lille:
ÅÅh!! haha och jag som inte änns har set katten haha coolt
Lena S:
Jag kan lite inte så mkt..
Jag han se andrar med och folk har sagt att min pappas mamma var en spå tant..
Min storebror kunde så aura runt folk..
Nu säger dom att jag har fått det lite läskigt att kuna ibland se och se andar.
Miss H:
Nu har pratat om att skaffa en till men ingen av er vet när det kommer att slå in.
Men 2010 kommer du att vara gravid med en liten i magen.
Du kommer att få en Dotter denna gången
Rim:
Hehe det är så spännande