• Lana

Augustibebisar 2008, del 8

ojoj jucea och lille jag vill ha MAGBILDER

• Lana

Hej! jag orkar faktiskt inte läsa ikapp,men är det ngt jag missat?
    vi bygegr om har och har kasst med internet här
    men annars så är allt bra.

GRATTIS TILL ALLA UNDERBARA BARN SOM FYLLT 1{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_cheers}

• Lana

Grattis alla som fyllt 1 {#lang_emotions_flower}

MissH;fy va rötet med en sådan natt.hoppas tänderna vilar ett tag nu så det kan bli lugnare.

jucea;stora killen

lina; är sååååååå avis.ha det så skönt,.

heidi,lägger mig ,nä marcus och david är inte tvillingar men sååååå lika.

• Lana

melva ska gå in på fb.

socker; vi har hängt ihop sen vi blev gravida

• Lana

lina; oj 8 rätters inte illa
    haha plutt gessle
    sååå avis.får vänta till mikael fyller 30 då kan vi göra ngt sånt kanske.

kommer ni ihåg att jag berätta om en tjej på mitt jobb som gick runt och snackade skit om mig?
    iaf så pratade jag med en jobbarkompis i dag som hade pratat men halva gruppen.de hade blivit gör arga över att någon sagt så.(hon sa inte vem) nu känns det SÅ mycket bättre att komma tillbaka när man VET det mer säkert än innan

• Lana

åh kul,vi var på ullared i måndags.MASSA folk men det gick bra ändå.så mycket fint till barna,och praktiskt.
    så melva du borde absolut åka dit.overaller och vantar mm mm massa fina byxor nu när dina är lite större.fast till våra små finns inte jätte mycket.det trista är att det verkligen är markerat POJK eller FLICK i typ bara rosa eller blå men jag lyckades hitta en blandning.

• Lana

ja i massor,och regnkäder mössor det mesta.
    haha jo dyrt ja.mikael sa "Annika köp nu inte för mer än runt 1000kr" nädå svarar jag och komemr hem med grejer för 3000

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8