Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008, del 8

Lina
    Jag läste just en artikel om henne i Metro. Jag har inte sett programmet men tydligen har hon sagt att kvinnas uppgift är att se till att mannen är sexuellt tillfredsställd, annars får hon skylla sig själv om han är otrogen... härligt inställning! NOT!

• Vilda Tiger

Jag känner mig nästan mer sjuk idag än vad jag gjorde igår, trots att det var i helgen jag var som mest förkyld. Tur att Marcus är hemma nu för jag ser fram emot några timmar i soffan, bara halvliggandes och ömkandes. Torrhostar gör jag med, jobbigt. Så - nu har jag ömkat mig klart.

• Vilda Tiger

Rosa
    Skönt att du kan må bättre av att garva åt andra, mindre begåvade och verbalt smidiga brudar.

Lana
    Tack söta du. Ja, jag känner mig kass men så kom jag på att jag ska på bio med en vän ikväll, och då kändes det plötsligt lite bättre. Konstigt att sinnet spelar så stor roll vad gäller hur man känner sig i kroppen, eller hur? Jag hostar och ynkar fortfarande men helt plötsligt blev jag lite glad. Vi ska se Prinsessa. Känns som en typisk gymnasiefilm men det är gött att se en feelgood film ibland där man bara kan luta sig tillbaka och glo, utan att behöva tänka.

• Vilda Tiger

Lille
    Jamen DEN bruden är ju bara inte sann... har sett henne förr (någon länkade nån gång) och trodde hon skämtade men det varkar ju som att hon ÄR sådan. Herregud, om Lyckeli blir så så gråter jag.

• Vilda Tiger

MissH
    YOU GO! Härligt att känna sig så peppad. Jag kör andra veckan med ww och tjuvvägde mig imorse: drygt 1 kg ner. Det går inte så fort men det ska det ju inte heller.

Heidi
    Mmmmm... mysigt med snutte i toan... nä, usch. Tur att tvättmaskin finns.

• Vilda Tiger

MissH
    Jag gick upp några kg nu under sommaren. Skulle vilja gå ner under 70, men hamnar jag på 72 är jag nöjd ändå. Väger knappt 77 i dagsläget.

• Vilda Tiger

Lina
    GUD va bra du är! Det va rju bara en månad sedan du skrev att du hade panik över viktuppgången, och så redan fyra kg ner! Oj va bra.

Lana
    Störigt, som redan skrivet, men ta du ett snack med Mikael om det. Han kan ju iaf säga "VI har tänkt och undrar..." istället för att peka ut just dig, tycker jag.

Oj va era barn klättrar... skönt att Lyckan inte gör det, förstår jag nu.

• Vilda Tiger

lille
    Såna kardborreband finns på Ikea. Eller det fanns iaf då jag var där för en månad sen.

• Vilda Tiger

Hallon
    Nja... hon blir ofta ganska ledsen då hon slår sig. Om jag ser att det bara är halvhjärlig gråt för att hon drattade på rumpan så säger jag bara "upp igen!" men om det är rikigt slå-i-sig så tar jag upp henne, pussar och håller om. Jag försöker att inte förstärka det hela genom att oja mig men även jag vill ju ha tröst då hon har slagit sig, då det gör lika ont i mig. Vi tröstar varandra. Och du - Rosa Napp är Melva.

Heidi
    Hihiii! Drama-queen.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8