Augustibebisar 2008, del 8
Usch... carina du får inte skoja om att våldta. Låter så hemskt.
Lina
Nu ska ni bannemej få det här huset, bestämmer jag!
Usch... carina du får inte skoja om att våldta. Låter så hemskt.
Lina
Nu ska ni bannemej få det här huset, bestämmer jag!
lille
HAHAHAHAHAHHA! Dagens garv, jag lovar!
Jucea
Usch för dina drömmar. Då väljer jag lilles alla gånger. Kan det vara därför du är så trött, för att du drömmer så aktivt? Eller spelar det ingen roll om man drömmer om spöken eller liljekonvaljer?
Jag tror jag har borrelia. Allvarligt, alltså. Jag har en område i ena knävecket som är helt rött, lila, brunt. Och idag slog det mig att jag ju sedan två veckor tillbaka har haft muskelryckningar i ena ögonlocken. Jag har sedan dess ätit magnesium för brist på det kan yttra sig som muskelryckningar men det har inte försvunnit.
2 barns
Jag hade massa fästingar i somras för några veckor sedan. Men de flesta hann inte sätta sig innan jag tog bort dem.
Jag ringde vc och de ska ringa tillbaka halv fyra. Men jag lär inte få tid förrän nästa vecka, antar jag.
Jag är så ARG! Kom till jobbet och ser att de har flyttat mitt bord och ställt det JUST så som jag inte vill ha det, för jag får inte plats att jobba ergonomiskt bra så här. Chefen vet om det men det räckte tydligen inte. Nu äter de andra lunch och jag sitter här och surar och är förbannad. Har redan ont i ena benet då jag får pressa in det i bordsbenet för att nå datorn.
KaOl
Han är ju bara FÖR söt, Måns!
Lina
Ska bli kul att få se korten på ert hem på hemnet sedan.
Melva
Oj... det låter bestämt från din sida. Har du några fler planer? Ska han eller du flytta, klarar du dit ekonomiskt, ska ni ha delad vårdnad, hur går det med dina studier? Hela världen blir ju upp och ner, kan jag tänka mig... Vi finns här, eller på fb om du vill tala med någon av oss. Kramar till dig!
Jag vill inte ta vaccinet om jag kan slippa. Dock är jag ju i riskgrupp då jag är diabetiker och sedan jobbar jag ju i skola också, så smittan kommer antagligen dyka upp förr eller senare.
Ikväll är verkligen en skitkväll.
Jag vet inte om det är borrelia. Jag kan inte se var i det röda märket som det skulle vara ett bett. Men jag ska kolla med läkare på måndag.
Nä, skitkväll är det bara i allmänhet. Vill kunna ha mina kläder i garderoben utan att det fläskar över och jag vill kunna slippa massa löjliga gräl. Det går över tills en annan dag.
Heidi
Nänänä... fuldansen funkar bara då man inte är irriterad själv utan bara vill undvika att den andra ska bli det. Jag är skitsur så det är inget alternativ. Och märket har jag haft flera veckor. Jag trodde först det var ett blåmärke men det är det inte. Jaja- det ger sig.
Sthlm
Tack för trösten. Det var precis vad jag behövde nu på morgonen efter att ha gått igenom halva garderoben för att hitta ngt som inte spänner åt överallt.
Lyckeli fick den goda iden att sova till tio i åtta idag. Mycket tacksamt för en trött mamma som har maken borta på jobb hela helgen.
MissH
Men herregud! Vilken tur att det hela slutade lyckligt! Jag klarar inte såna som frågar "Men HUR gick det med bilen!?" det första de gör då en olycka har skett. En bil är plåt, inget mer. Huvudsaken är att personen I bilen klarar sig bra. Förstår att du känner dig lättad nu.
Jahapp. Då var maten handlad och Lyckan sover i sin vagn. Jag ska försöka pilla lite med album idag men mesta delen av dagen går nog åt till att leka med Lyckeli. Roligaste just nu är att stapla de där olika stora burkarna i varandra samt att få på fyrkanterna och ringarna med hål i mitten på pinnen.
Jag vill ju helst inte ta vaccinet för att det inte känns... ja, tillförlitligt. Det känns som om jag sprutar in massa kemikalier i kroppen. MEN om jag blir gravid under hösten så kaaanske. Helst inte. Sedan är det ju ägg i och som vegan vill jag inte ha det i kroppen. Dock tog jag influensavaccinet förra hösten på inrådan av min ssk och det var ju ägg i det med, fick jag reda på i efterhand. Får jag rekommendationer av en bm så är det ju inte så att ägget i vaccinet är det som hindrar mig att ta det, utan då är det snarare kvicksilvret som känns apa att få in i kroppen.