MissH - du är superduktig. Jag vet hur det är, man vill gå ner snabbt, men det är lättare att hålla vikten sen om du går ner långsamt. 0.5 kg är en smörpaket, tänk på det så blir det ändå ganska mycket
Det kommer komma veckor då du står still fast du skött dig jättebra, och sen kommer det plötsligt ett ras igen fast man kanske fuskat. Kroppen är konstig!
Kul att din bror ska vara barnvakt!
Ja jag väntar också med spänning på bilderna, blev bara ett sätt kläder för dem båda så det är inte supermånga bilder. Fotografen försökte att få Elliot att kasta löv, men det hade han inte alls lust med men till slut gjorde han något tappert försök, vet inte hur bilderna blev dock.
Vi flyttar 4 jan!
Idag ska jag och småpojkarna (den store får stanna hemma, kanske ska skicka upp honom till Mölndal ) åka och hälsa på en gammal barndomskamrat till mig. Hon och jag växte upp på samma gata och har gått i samma klass 1-9. Men vi kom lite ifrån varandra på högstadiet för hon var en "tuffing" som rökte och drack med andra kompisar och jag var en präktig plugghäst
Hon fick sin första dotter redan när hon var 17 år, så Hanna, som dottern hon heter, är 16 år idag
Vi har träffats några gånger genom åren, men inte ofta. Nu var det 3 år sedan. Hon har en flicka till som är lika gammal som Elliot och en pojke som är som Sam. Det ska bli skoj. Hon bor 1 timme här i från, så vi ska bo över och dricka vin och prata gamla minnen hela kvällen