Augustibebisar 2008, del 8
Stegring på äl stickorna
Bilderna finns på starka bilder
Äl stickan över tagen idag 1 sep så nu hoppas jag på bebis i magen i sep
Stegring på äl stickorna
Bilderna finns på starka bilder
Äl stickan över tagen idag 1 sep så nu hoppas jag på bebis i magen i sep
Detta ärförsta gången med äl stickorna.
jag känner mig inte pressad alls tycker det är spännande att se hur det blir
Jga har nog lätt att bli gravid tror jag.
Det var första ligg och jag fick ebba men det var inte än planerat.
Sen 4-5 försök med att få didos så det var ganska snabbt det med.
Så nu är det 3 försök om inte 4 så vi få se hur det blir nu jag hoppas så in i haha
Men om inte så upp på hästen igen.
Jag beställde äl testar bara för att vara säker på att jag har dem
Och att jag prickar rätt.
Har inte haft så mkt trådiga flytningar bara 1gång i förrgår och idag fick jag stegring som jag skulle få 3-4 sep idag bara 1 så jag hoppas nu.
Sen hoppas jag att jag inte mår illa när det är över 8 timmar nog är det 9-10 timmar med bil till Dk då vi måste äta och låta barnen få springa av sig lite.
Så annars om man får illa så får man köpa åk piller om det kan hjälpa då.
Heidi :
Stort grattis till plusset och bebis i magen
Härligt
Nu är det mååånga som är gravida haha få se när man står i tur hihi
Här gick man upp klockan 06.30 barnen har ätit och kläderna är på.
Ute regnar det fy inte kul alls.
Sen ska man ut i regnen för att lämna dem på dagiset.
Grattis Ask!!
Nu ligger didos och sover efter jag hämtade ebba och honom från dagiset.
Igår var vi och plockade kantareller igen hittade massor av dem haha hela frysen är full av massa kantareller och i kylen har vi 2 burkar med lingonsylt som johan gjort
Igår åt vi fläsk fil'e med kantarellsås och hemma gjorda klyftpotatis med morötter och paprika
Och en god sallad med sallads bönner hihi mummsigt
Som vanligt åt didos som en häst haha två tarikar med mat precis som på dagiset
Medans ebba ja hon äter inte mkt mat alls :-/hopps det blir bättre.
Hur vanligt är det om man hade ägglossning igår hade sex igår på morgonen men inte på kvällen då sambon var trött menatt man får lite brunt på trosan redan nu..Har hört att man kan bli gravid 4 dagar innan ägglossningen men det är väl 7 dagar till ägget fäster sig och nidisar kan komma ??
Det är väl för tidigt då jag har BIM 19 sep.
Har faktist idag mått illa hela dagen och kvällen.
Hmm men jag är inte orolig utan vill ha en förklaring vad allt har med detta med ägglossningen att göra.
Alltså kan man ha nidblödningar med bara brunt eller blod ??
Man kan ju inte må illa dagen efter ägglossningen om jag hade den igår för jag testade mig 1 sep och 2 sep och fick mkt stegring!!
Men sen så blödde jag ju 29 aug slutade 30 aug och DÅ hade vi inte sex när jag fick 30 aug liten blödning rosa flytning för detta hade jag bara i 2 dagar precis som förra månaden med samma sak..men då BLÖDDE jag kraftigt som höl i 7 dagar vanligt för mig alltså.
MEN nu vet jag inte varför jag fick brunt liiite brunt på trosan idag då vi inte hade sex på kvällen igår eller idag alls.
Och när jag var på toan igen kom inget alls.
Jag vet att jag inte är gravid än men jag fattar inte vad kroppen håller på med haha