Jucea, tack för att du svara! Vi ska till USA, så några vaccinationer hoppas jag att vi slipper. Det kommer att bli en lååång flygresa, för vi trodde först att de skulle ha bröllopet i New York, då de är hemma därifrån, men nej. De ska ha det i Denver, vilket ju då är nästan på andra sidan :/
Jo, jag undrade också vad ni hade för vagn och om ni var nöjda med den på resan?
Hur lång tid tar det i vanliga fall att få pass åt en liten? Måste verkligen bebisen vara vaken när de tar passet? :) Märkligt, eftersom det är ju i sovande tillstånd man ofta ser en så liten bebis :) Och hur gjorde man praktiskt med fotografieringen? Höll ni i honom eller skulle han ligga på golvet?
Hade ni bärsjal med er efter incheckningen eller bar ni Ted i famnen?
Ammade du Ted eller gav du ersättning? ersättningen i usa är kanske väldigt mycket annorlunda än den vi har här, så om amningen inte fungerar så måste man tänka på att ta med en hel hög hemifrån :/ Tre veckors "supply"
Och nappflaskor, och flera ombyten kläder ifall bebisen spyr/bajsar ner sig. Det är säkert något mer jag inte kommer att tänka på.... Blöjor och alla skötsel saker, panadol, koksaltlösning, m.m., m.m.... Ojoj...