Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11

MWB,
I andra halvan av graviditeten gick det längre mellan gångerna.
Bubblan,
Sushikatten, beklagar så otroligt mycket!
SIS är en guldgruva. Den som tror att det är kört inser snabbt efter lite läsning där att det ska mycket till innan det är kört. Forumet är inte särskilt aktivt med i arkivet finns det otroligt med bra läsning. Har man dock några funderingar så brukar man få svar snabbt av bättre vetande själar.
MWB, jag har bara tagit oralt, två ggr.
Jag skyr dock dessa jävla piller utav helvete. Min kropp reagerar direkt på dem och jag får mastodontvärkar på en gång. Sist, på sjukhuset, fick jag morfin för att döva smärtan medan jag väntade på skrapningen. Effekten satt kvar efteråt och de pumpade mig full då också. Tillslut vågade de inte ge mig mer och då hade jag fortfarande ont. Sanslöst.
Första gången höll allt blod på att rinna ur kroppen, öppnade mig 10 cm INNAN skrapning. Fick akutskrapas, det rann som en fullt öppen vattenkran. Smärtan innan var obeskrivlig. Jag hoppas att jag aldrig, aldrig mer behöver ta dessa djävulska piller.
Lycka till imorgon, det är så skönt när det är över och man kan börja se framåt igen. Stor kram.
Mom, inte du också...
Vinkar till alla ända från Hälsingland, där vi semestrar för tillfället.
Shit Poppy! Stort grattis. Det här gången ska det fan gå vägen!!!! Jag lovar dig att du har en stor hög här inne som håller tummarna!
Jag tog mina sprutor lite mer åt sidan när magen blev större. Dr B har jag för mig tyckte att magen och det området var att föredra.
LillaD, jag hade babysense till Vida och vi har varit nöjda. Kände att det räckte med det, även om hon låg med oss ibland eller i sin vagn.
Kramar till alla!
Ingen Krus idag...?