• Mikes bride

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11

Bettan: Lite så tänker vi också. Vi träffade på en helt underbar familj på bröllopsresan. Dom hade 2 adoptivbarn som gick rätt in i hjärtat på oss båda. Så från att inte alls se det som ett alternativ så vände vi båda på samma dag! Ganska skön känsla faktiskt.
    Vi har inte gjort ngn hemutredning och sånt än, utan vi samlar på oss kötid bara. Skulle vilja stå i 2 organisationer, men det är så jädrans dyrt! Så vi började med en största.

• Mikes bride

Ska göra det!
    Ja, AC är det, men vill också ställa oss i BFA, så vi gör nog det efter semestern.
    Jag vill också väääääldigt gärna få bära fram ett barn, men det känns så himla avlägset periodvis.

• Mikes bride

Franka: Vad härligt att höra! Grattis igen!

Bäbislängtan: Jag slutade röka för ca 5 år sen. Jag köpte den där boken; Äntligen rökfri! av Allen Carr. (Eller kanske den hette Äntligen icke-rökare....) Den motiverade mig att sluta, trots att jag egentligen inte riktigt ville. Den fungerar inte som skrämsel propaganda, utan är tvärtom uppmuntrande för att se att livet inte bara går ut på att röka.
    Jag kämpar också med vikten, så vi får väl peppa varandra!

DND & Bettan: Jag har kommit in i en period där det faktiskt inte är gravid magar och bäbisar som gör mig ledsen, utan lite större barn faktiskt. Det är nog mest dit jag längtar.... Hm, vad man svänger hit och dit!

Bubblan: Hur har du det?

• Mikes bride

Hej, hej! Mikes Bride vinkar från perongen!
    Tror jag håller på att ömsa till sommarskinn Undviker barnfamiljer allt jag hinner med och passar på att umgås med mina vänner som har äldre eller till och med utflugna barn Funkar faktiskt för mig just nu!

Stora kramar till alla!

• Mikes bride

Irma: Håller tummarna att det var en ofarlig blödning. Hoppas, hoppas....

DND: Jäkla skit -!!! Vi får hoppas att det dyker upp ett sent +. Kan inget om medicineringen. Bamse kram på dig!

Sodkt och Lycklig med grodd: Välkomna till bästaste tråden!

Bettan: Utvilad?

Kram på alla!

• Mikes bride

Irma: Kära rara vän.... blir så himla ledsen för din skull *kramar om länge*

Håller med MWB, nu har det gått ont i tråden för länge *hytter med ett till finger*

• Mikes bride

Pops: Vad kul att se dig! Och med glada nyheter dessutom! Nu håller vi tummarna tills dom blir blå!!

Jag har en fundering.... Ni som är rh-, har ni fått den där omtalade sprutan efter era MF/MAn eller aborter? Läste i en tråd här på FL att många får det, speciellst vid MA.

DND: (och ni andra som var intresserade) skivan med Kelly Coffie har kommit. Jag är mkt nöjd över mitt inköp. Som jag trodde så är det väldigt mkt likt Jill Johnsson, så ni som gillar sånt behöver inte tveka!

I helgen har jag varit på trippel-bröllop! Det ni! 3 syskon med respektive som slog till samma dag Över 200 gäster och ett j-kla drag! Fick mig att glömma en stund att den satans mensen dök upp denna månad också.... Nu känns det riktigt hopplöst faktiskt... Måste hända nåt snart!

• Mikes bride

Hmm... känner mig lite orolig för det där, för det har aldrig ens kommit på tal. Måste nog ta tag i det och fråga kanske.

• Mikes bride

Plupp: Knapra piller, knapra piller!! Min läkare säger att jag ska ta 1 T från +, men jag tar redan vid ÄL.... hon var lite fundersam när jag ringde hennes sköterska och bad om förnyat recept, men hon fattade nog och skrev ut mer utan att krångla.

Tant T: Ja, jag är rh-, men vet inte vad maken är. Känner mig lite orolig över det där...

LillaD: Raring, dina romaner är underbara Skulle vara väldigt tomt här utan dig!

Bettan: Japp, vi försöker för fullt igen, men det känns så himla hopplöst! 7 månader sedan jag opererades för Xet nu och jag börjar starkt på att tvivla på att min ända äggledare som finns kvar verkligen funkar Nu när jag äntligen hittat en läkare som ger mig det jag vill ha så blir jag inte gravid!

*vinkar till alla*

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11