• Iske

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11

Poppy så bra !

• Iske

Hej tjejer välkommen alla ny beklagar era missfall....

Läser vad ni skriver men är inte så aktiv just nu känner mig ganska sliten är under utredning av IBS känns inte så kul men min mage är verkligen inte bra så vi får se vad dom säger om det är det som är kroniskt eller om det är nått annat har förmodligen haft detta sen tonåren och nu får jag passa ännu  nogare vad jag äter är jobbigt att ha ont i magen hela tiden...

Ava växer och är en duktig lite tjej...

Angelina 05 Avantasia 09
  • Iske

Cia låter inte kul....Hoppas allt går bra för lill killen

• Iske

Mamarazzi Å va skönt att höra att snart kommer lillasyster !!!

Ja har tagit alla dom proverna men nu sist kolade dom docl bara gluten får be om laktos en gång till kanske....

• Iske

feia oj vad spännande håller tummarna att det går vägen nu

• Iske
    L0ved skrev 2009-08-18 20:47:26 följande:
    Jag tror jag fått ett plus igen. Känner mig glad men orolig som bara den. Kan ju bli ett fjärde mf med...
    Grattis
    Angelina 05 Avantasia 09
  • Iske
    babblar på skrev 2009-08-20 18:20:29 följande:
    förresten Lycka iske idun ...vad väger era små vid 3 mån? Min lilla väger 6 kg och är så rund o go
    Våran väger 4350 nu och blir ju 2 månader om en vecka :)
  • Iske
    plupp83 skrev 2009-08-20 22:33:18 följande:
    En liten fundering bara kring oss alla med upprepade missfall:Tycker ni att våra nya/gamla graviditeter klassas som "normala"? Alltså att man kan leva som normalt etc. efter man har fått sitt plus.Jag tycker inte att jag gör det... inte till en början iaf. Går i ständig oro, och kan aldrig riktigt slappna av, det tar extremt på krafterna... Har svårt att jämföra mig med alla som är "nygravida" för första gången. Önskar ibland att man hade deras entusiasm och glädje, innan detta helvete började...
    Jag oroade mig hela tiden och varje gång man gick på toa så vågade man knappt torka sig det va bara tänk om...... vågade inte berätta för folk förren långt in i graviditeten.. vågade aldrig va riktigt glad för det där tänk om ekade i bakhuvudet.... Nu så här i efterhand så önskar jag att jag hade kunnat glädja mig än vad jag vågade...
  • Iske
    babblar på skrev 2009-08-21 14:49:00 följande:
    plupp:vad härligt med lilla hjärtat! Brun flytning är säkert ingen faraiske: låg du så långt efter mej Fick för mej att vi fick barn nästan samtidigt men det var kanske bf som var så Kommer inte ihåg vad lillan låg på vid 2 månidun: vad kul att du har en lika go liten plutt Man undrar ju om man bara har grädde i tuttarna
    hehe ja hon följer ju sin egen kurva :) ska på 3 månader koll sista augusti får se hur mkt hon ökat då :D
    Angelina 05 Avantasia 09
  • Iske

Poppy så underbart att det såg bra ut :D   Dock inte lika kul med klådan....

Angelina 05 Avantasia 09
  • Iske
    Mikes bride skrev 2009-08-29 10:11:39 följande:
    Pssst..... smyger in och skvallras att jag plussade i morse....... hinner inte kommenter något, men jag önskar er alla en trevlig helg..... Schhhhh......
    Å grattis :)
  • Iske

grattis mammarazzi så härligt att hon är här nu {#lang_emotions_smile}

LillaD inte länge kvar nu {#lang_emotions_laughing}

MB håller tummar och tår att allt ser bra ut...

Är inne och läser hur det går för er... Ava växer och mår bra hon har hunnit bli 3½ månad och kan inte riktit fatta ännu att hon är här att hon är min.... 

• Iske

Å va härligt LillaD Grattis till lilla killen :D

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11