Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11
Hello!
Livet går vidare, men jag kan inte sluta tänka på barn. Ser magar överallt och bara längtar efter en till........Vi får väl se!
kram till alla!
Hello!
Livet går vidare, men jag kan inte sluta tänka på barn. Ser magar överallt och bara längtar efter en till........Vi får väl se!
kram till alla!
Grattis Franka!!!!!!!!!
Hejsan!
DND: jag står på perrongen, jag med om jag får (trots att jag redan har en liten).
Jag kan inte låta bli att tänka på det som kunde ha varit, vilken vecka jag skulle varit i, symtomen, kroppen osv..... Jag ältar fortfarande. Det bli ju inte lättare när man ser gravidmagar ÖVERALLT! Var på Kolmården häromdagen, och det var tamejsjutton magar precis överallt. Jag var där för en glad dag, men blev bara deppigare ju längre dagen gick.
BettanB: skitjobbigt är bara förnamnet............
Cia: vad tråkigt med operation för lillkillen! Jag håller tummarna när det nu än blir.
Nya: Välkomna hit! Här finns det mesta ni behöver; information, vänner och tröst.
Gamla: Grattis till er som blivit gravida! Håller tummarna stenhårt!
Gamla: Jätte-skit-trist för er som inte har fått behålla livet. Jag känner med er.
Jag: har ätit mig igenom sommaren och alla gravidmagar. Nu är det slutsörjt. Iallafall officiellt. Inne i mig gråter jag fortfarande. Ska ev köra p-piller ett tag, vi får se. Någon som vet något om cerazette? Bra eller dåligt?
kram till alla!!
Tandvärk:
Jag åt trombyl hela vägen, vågade inte sluta trots råd om det. Mina sprutor skulle jag också sluta med två veckor innan BF men jag fortsatte ändå, trots att det påverkade mina chanser till bedövning.
tandvärk:
Jag blöddeinte mycket mer än vanligt tror jag. Nej, jag hade ingen tanke på epidural. Det gick bra med lite akupunktur. Lustgasen gillade jag inte. Jag körde mest utan. Det går om man vet redan innan att man inte kan ta epidural tror jag. Bara man ger sig tusan på det. Jag ångrar inte beslutet.
Hej Irma97!!!!!
feia: vet precis hur chockad du är! Jag råkade nästan ut för samma sak i våras. Missfall, inte missfall, missfall....Höll på att åka bergochdalbana i flera veckor. Det slutade iaf med missfall, men jag hoppas verkligen att din bebis stannar!!!!!
Grattis lilla D