• mammawannabe

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11

Go'kväll!

Välkomna till er nya!

Sushikatten: Håller tummarna för att det ska ta fart med hcg-ökningen.

FL tjejen: Beklagar dina mf. Vilken utmaning att ta sig fram inom vården i ett annat land. Ska bli mycket intressant att höra hur en utredning kan se ut i USA.

Irma: GRATTIS till tickande hjärtat. Vad härligt!!

Bettan: Åh, vad bra att Dr LM har hört av sig, förstår att det gör gott att han bryr sig så pass mycket och att han är villig att testa "nya" grepp till nästa gång. Hur känner du dig efter op-ingreppet?

Copkat: Låter som du också har en superbra läkare . Just lyssnadet och respekten för en som individ, de idéer är så himla viktigt. Intressant att du ska få Pregnyl från plus. Sa läkaren ngt om sina tankar bakom den behandlingen? Var han inne på att det är för att hjälpa slemhinnans uppbyggnad och kvalitet, eller såg han någon ytterligare funktion?

Finesssan: Jättesnällt om du har möjlighet vid tillfälle att kolla vilka blödningsprover du fick ta.

• mammawannabe

Bettan: Dom är verkligen guld värda, dom braiga läkarna! Den privata gyn (inte så bra) jag går hos här i stan har kontakt med Dr LM och uppfattnigen jag fått är att hon ordinerar som han gör eftersom hon själv inte är insatt i upprepade mf.

Aha, du har lillaD som musa. Jag hittade Finesssans blogg när jag började leta info efter mitt tredje mf och har henne att tacka för att jag kom i kontakt med Dr B. Brukar säga att om det blir ngt barn nån gång får det heta Finesssan i andra namn

Vad bra att du inte har så ont och inte blöder så mkt, verkar som det var ett bra val med op. Hoppas nu också att dom lyckas göra en analys.

• mammawannabe

Copkat: Tack för svaret ang Pregnylen. Om det känns som att tillfälle ges att fråga, är jag också intresserad att höra hur mer hur din läkare anser att Pregnylen jobbar.

Idun, där är du ju!! Kul att se dig !

Lycka: Vilken dos T tog du när du började ta det igen?

• mammawannabe

Hej alla!

Sushikatten: Skit vad tråkigt, beklagar . Många kramar!

Välkommen Massamys!

Lycka: Tack för infon om T-dos!

Bettan: Kramar till dig också! Kan förstå att du inte umgås med vännen som snodde namnet , dålig stil! Har du orkat tänka på planen ska se ut framöver?

Jag är med i SIS-forumet men är inte aktiv. Har varit inne och letat info tidigare.

Irma: Hur är det med dig?

Franka: Oj, vad det närmar sig snabbt nu! Spännande!

Mini-krus: Kom igen nu och vänd på dig!!

LillaD och övriga: Kan instämma i att gelen är bra! Har haft den tidigare.

Undrar hur det är med Cia, DND och Poppy?

Kramar till alla!

• mammawannabe

TantT: SIS-Forumet är ett Yahooforum (alltså utanför FL) där det finns mycket information om behandlingar och också info om hur man kan få kontakt med kliniker utomlands och hur man går tillväga för att skicka prover dit. Jag har inte jättebra koll tror det finns andra här i tråden som har varit inne mer på forumet. Om man vill gå med får man skicka ett mail och berätta lite om din historia och vilka prover man fått ta. Hon som jag haft kontakt med heter Lisbeth. Vet inte hur aktivt forumet är för tillfället, nån annan som har koll? Mailadress [email protected] 

• mammawannabe

Hej alla!

Välkommen till er nya i tråden!

Ego: Det gick inte bra på VUL idag. Det fanns en hinnsäck och gulekropp men inget litet liv och ingen tvekan om att det gått fel. Fick en tid för skrapning på måndag men efter att han pratat med Dr B i em, kommer jag vänta en vecka för att se om blödningen vill komma igång av sig själv. Händer det inget på en vecka blir det skrapning.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11