• Mikes bride

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11

Har hittat hit också!

Suchikatten: Jag vill inte skrämma dig, men det du beskriver låter exakt som mitt X som jag hade i dec-jan. Jag fick lämna flera hcg-prover innan det var så pass stort att dom såg det på ultra gyn. Jag hoppas att det inte är samma skit för dig. *skickar en lycka till kram*

Bettan: Jag kommer inte heller in till dig

"Finesssan svingar åter igen sitt trollspö" Du är en pärla, vännen!

Lycka: Det var igår (tisdag) en ganska annorlunda vinterbild

Irma: Vad roligt att det gick bra idag! Nu håller vi tummarna blå!

Vinkar till alla!

• Mikes bride

God afton i tråden!

Kikar in en snabbis innan det är dags för bingen.
    Verkar vara en rätt positiv dag idag
    Kul med lite "internationella influenser". Välkommen!

• Mikes bride

Gokvällens MWB!

Jag och min man fick förresten göra kromosomprover utan snack under vår utredning på Danderyd. Fick vänta hela sommaren om jag minns rätt.
    Min fantastiska läkare tror inte heller riktigt på T och prog, men hon ger mig det för att jag vill och det inte gör ngn skada. Hon verkar för övrigt tro stenhårt på T + Fragmin.
    Jag är jätte tacksam att jag fått komma i kontakt med denna fantastiska kvinna som man blir positiv av bara att prata med.

• Mikes bride

Välkommen Massamys! Det var på tiden att du hittade hit!

Sushi: Hoppas, hoppas att du är glad nu!

Vink på er alla i värmen!

• Mikes bride

MWB: Stor, stor kram till dig! Fy f-n vad orättvist livet är!! Åh, jag blir så ledsen för din skull

DND: Kul att se dig! Har saknat dig här i tråden.

Välkommna Burken och Bäbislängtan!

Bettan: Känns det som att du börjar vara med i "matchen" igen? Kram på dig.

Ego: Skitdag! Tant röd kom självklart på besök, så det blev inga glada midsommarbarn för vår del Kännde mig ju så positiv och tillfreds ett tag där, så jag inbillade mig att det kanske kunde gå vägen. Men icke!
    Läste i en gammal dagbok att en läkare såg vid ett vul att min ena äggstock är större än den andra. Ngn som vet nåt om sånt? Kan det påverka äggproduktionen eller så? Känner mig rätt nojig med bara en äggledare.

Kram på er alla!

• Mikes bride

Speransa, mrs Te & johsjo: Grattis till er!

Tingeling: När jag var med i landstingets studie fick jag full utslag på ÄL-stickan på dag 23 (förra månaden dag 17) Så jag råder dig till att fortsätta testa iaf.

Bettan: SSRI kanske inte är så dumt då. Och man mår ju inte direkt bättre heller av att aldrig få känna sig utvilad. Kram på dig!

Ang träning och sex så har jag fortsatt och tränat lite, men helt skippat sex dom senaste 3 gångerna.

Önskar alla en trevlig helg!

• Mikes bride

Tingeling: Eftersom jag har blivit gravid efter 4-5 månader efter varje mf så är min cykel lite svajig, men 29-34 dgr ungefär. Lutealafasen är däremot klockren jämt (14 dgr). Oftast har jag min äl på dag 17-21.

DND: Vilken underbar låt, och ARTIST! Aldrig hört talas om förr.Kollade in lite fler klipp också. Jag som dyrkar Jill Johnsson blev ju så klart alldeles lyrisk, så nu ska jag ut på skivjakt! Tack!

Bettan: Läget idag?

• Mikes bride

TOK blöder idag! Hade tänkt ut och rida, men sitter här och tjurar istället!
    Semester om en vecka Ska bli så himla skönt!
    Annars slits jag mellan desperation och tankar på att ge upp! Splittrad? Jag?
    Vi har faktiskt ställt oss i adoptionskö, men pga Makens cancer så sätter jag inte mkt hopp till den lösningen heller....

Är dock glad för att jag har världens bästa man. Vi har ett så otroligr bra förhållande så att det nästan är overkligt (speciellt när man tittar på andra i vår omgivning). Man får sig en tankeställare ibland. Vi konstatrade igår att vi nog är lyckligast av alla i vår umgängeskrets, trots vår stora livssorg. Det känns väl ändå som ett steg i rätt riktning tycker jag.

Nu ÖSregnar det också! Fy f-n!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11