Inlägg från: Anonym (vad gör man??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vad gör man??)

Är det konstiga att man söker spänning...

När ens partner verkligen inte försöker nått alls!
    Jag känner ig så kluven och så himla ledsen.
    Jag lever ett normalt familjeliv med min man och våra barn.
    Vi har haft det ganska stökigt och mycket som har hänt som gjort att vi både bråkat mycket men också blivit mycket starkare tillsammans!
    Men när de kommer till sexet.. det finns ingen som helst passion!
    Jag verkligen försöker.. jag har köpt snygga sexiga underkläder, jag har gjort mysiga och romantiska middagar.. vi har tagit in på hotell(som jag bokade)
    Men han gör verkligen ingenting.. visst uppskattar han de jag gör!
    MEN var är det heta sexet? spänningen? passionen?
    Jag har pratat med om han detta men han verkar inte förstå och verkar inte alls hålla med mig.
    Börjar tro om de är mig de är fel på?

Iaf så har jag börjat sms lite med en kille jag träffade innan min man.. vi har bara kysst en gång och aldrig haft sex.. men nu har vi pratat lite via sms och det har glidit in mer och mer på "snuskigheter" och jag känner mig uppskattad, det pirrar och jag känner spänningen..
    Skulle aldrig nånsin fullfölja nått med denna killen, inte med någong så länge jag och min man är gifta!
    Men är det konstigt att man söker spänning på annat håll när det inte finns hemma?
    Jag behöver eran hjälp nu. jag vet inte vad jag ska göra!
    Jag älskar min man överallt annat men jag kan inte leva såhär..ja sex är inte allt men för mig är det väldigt mycket och väldigt viktigt!

Jag vill ha hett och passionerat sex!

• Svar på tråden Är det konstiga att man söker spänning...
  • Anonym (vad gör man??)

nej det kanske är så konstigt.. men det är väldigt jobbigt!
    Visst har TANKEN gjort att jag försökt ha mer passionerat sex.. men inget jag gör verkar funka här!
    Finns ingen spänning eller passion alls
    Men ja tanken går inte längre.. kommer inte fullfölja nått med han eller någon annan så länge jag är gift!
    Tack för ditt inlägg!

• Anonym (vad gör man??)

ingen annan som har eller haft samma problem?
    trodde det oftast var männen som hade dessa problem..
    kanske jag som är översexuell eller nått

• Anonym (vad gör man??)

Men är sexlivet verkligen på topp om man inte har nån passion och pirr?
    Jag anser inte de!
    Hade vårat sexliv vart på topp hade jag aldrig ens tänkt tanken på att prata med nån annan!
    Frågan är ju bara om man kan leva såhär?

Hur länge har ni haft en relation du och den "andra mannen"?

• Anonym (vad gör man??)

Anonym (peppi) skrev 2009-06-23 10:17:03 följande:

Dags att lämna din partner?
    Det hoppas jag inte att jag ska behöva göra!

Anonym (snack) skrev 2009-06-23 10:24:14 följande:
    Säg att NU måste det bli en ändring?? Att utan passion går du under i er relation!! Du kan inte leva som en nunna.Alla relationer går upp och ner men man är också två i ett par och han måste också bjuda till och så verkar det inte på dig?Prata prata prata med din man, är mitt tips, få honom att förstå och sen försöker ni ha en nystart med sexet, just att messa varandra är ju kul. Lider med dig.
    Jag har försökt de.. men de händer lixom inget!
    Nu har jag ställt ett ultimatum.. mer passion och spänning i vårt förhållande och vårt sexliv.. annars kommer detta aldrig hålla!

Anonym (Kille) skrev 2009-06-23 11:49:30 följande:
    Det är väl bara att köra på och ha lite kul.Är din man så tråkig får han minsann skylla sig själv.Om han inte tar hand om sin älskade ordentligt.Då får han minsann skylla sig själv om någon annan kommer och tar henne.
    Jag vill inte göra så mot min man!
    Men jag undrar jag.. andra uppskattar mig mer och visar mig mer uppskattning än vad min man gör
    Samtidigt är han rädd att nån "ska ta mig" ifrån eller att jag ska lämna honom..förstår inte hur de går ihop.. varför man inte gör nått då!!

bf april 28 skrev 2009-06-23 12:09:26 följande:
    Tala om för honom att du behöver mer passion. Stundtals har jag och min man ökentrist men vi brukar hitta tillbaka. Ofta när det är öken är det egentligen båda som tycker att det är trist.Tips:Försök vara nära varandra utan att ha sex, testa om det går att hetsa upp honom utan att det leder till något, dvs så alla krav försvinner. Låt dig själv bli upphetsad och tänd utan att det ska leda till samlag /orgasm så kanske pirret kommer tillbaka för dig också och förhoppningsvis vaknar han också till.När det gäller den andre; se till att du håller dig inom de gränser du satt upp..är alldeles för lätt att trilla dit. Kan du inte använda den andre som förspel för att tända på din man? Fantisera, få upp självkänslan och njut av spänningen men att låta det stanna där.
    Jag gör de.. använder lite fantasi och tankar!
Svar på tråden Är det konstiga att man söker spänning...