• Syrran83

Stora BH storlekar? HJÄLP!

Problem:
    Charterresa bokad, men har ingen bikini.
    PROBLEM:
    Har storlek 80E

Var kan man hitta en bikini?
    Stockholmsområdet/nätet, spelar ingen roll.

• Svar på tråden Stora BH storlekar? HJÄLP!
  • Vanillie

jag har också 80H och jag köpte en jätte snygg på "dag&natt"... fast det kanske bara är en affär som finns i denna staden. Men jag tror det är ungefär som twillfit.

Sen kan jag rekommendera sallyochsara.se

Därifrån beställde jag min brudkorsett.. dom har mycket stora strl att välja på!

• Syrran83

La Lola skrev 2009-06-15 15:48:40 följande:

Måste det vara en bikini? Jag har F-kupa o köpte en tankini i svart o vitt på Ellos.
    Jo det måste vara en bikini. Har redan en fin tankini så på den fronten är det fixat.
  • Syrran83

Havanna vs Neo skrev 2009-06-15 15:51:35 följande:

Details har sin outlet vid Södra station (tror det är på Mäster Samulesgata). När kostar de typ 150 kr delen och finns upp till nästan hur stort som helst, dock har de bara öppet denna månad ut. Jag var där och köpte en massa bhar men min syster köpte bikini.
    Ska besökas! Är du nöjd med dom? Bra kvalitet?
  • Pumpkin

Details är bra, de har flera olika märken - Freya, Fantasie, Saltåbad, Panache osv.

• Syrran83

Havanna vs Neo skrev 2009-06-15 15:51:35 följande:

Details har sin outlet vid Södra station (tror det är på Mäster Samulesgata). När kostar de typ 150 kr delen och finns upp till nästan hur stort som helst, dock har de bara öppet denna månad ut. Jag var där och köpte en massa bhar men min syster köpte bikini.
    Mäster samuelsgatan ligger väl som en tvärgata till drottninggatan? Södra station på södermalm. Förvirrad. Var var ni? Vill verkligen kolla in detta alternativ.
  • Havanna vs Neo
    Syrran83 skrev 2009-06-15 16:23:02 följande:
    Havanna vs Neo skrev 2009-06-15 15:51:35 följande: Ska besökas! Är du nöjd med dom? Bra kvalitet?
    Ja det är bara kända bra märken så jag e super nöjd
  • habbla

Miss Mary of Sweden har postorder och bra grejor. Camilla Thulin är inblandad. Det går att beställa via internet.

Svar på tråden Stora BH storlekar? HJÄLP!