• Anonym

hur gammal var du första gången du hade sex?

12

• Anonym

13 år, skulle fylla 14 år 4 månader senare.

tycker att det är för tidigt idag, men jag vill inte ångra någonting. Hade gärna väntat på min man, men å andra sidan hann jag leka lite innan jag träffade honom nu. Vet inte vad jag tycekr är bäst.

• Anonym

12 år med en 19-åring. Alldeles för tidigt.

• Anonym

Jag var 16 och min kille var lika gamal

• Anonym

Anonym (Hej och hå) skrev 2009-06-16 07:22:37 följande:

Sex är så mycket mer en bara penetrera, samlag. Sex innefattade fingrar, oralsex, smekningar och allt annat du kan tänka dig förutom ett fullbordat samlag =) Ja jag fick någonting ut av det när jag var 5. Jag minns att jag somnade mycket lättare när jag gjorde det, så jag gjorde det varje dag. Det var så skönt att jag somnade helt enkelt. Inte fören jag blev äldre så insåg jag att det jag höll på med var onani. Innan jag lärde mig det så trodde jag att jag var den enda i världen som gjorde sådant innan man skulle sova, jag berättade för ingen, det var min största hemlighet haha =)
    Jag var också i den åldern. Inte 5 men gick i lågstadiet när jag började onanera. Samlag hade jag när jag var 15.
  • Anonym
    LyckligtSlut skrev 2009-06-16 01:03:16 följande:
    Anonym (Hej och hå) skrev 2009-06-15 23:25:24 följande:
    Vad är det för skillnad på sex och samlag? Vad menar du? Oralsex? Oj, jag började onanera först vid 11 och folk brukar tycka det är tidigt. Fick du ut något av att onanera när du var fem?
    Om du började onanera vid 11 så var du rätt sen, det flesta börjar vid 9-10...
  • Anonym
    Krampen skrev 2009-06-16 12:19:02 följande:
    12 och 11 månaderoch 29 dagardagen innan min födelsedag ! crazy eller ?kram
    Lite tidigt väl? Kan man verkligen ha sex när man är så liten?
  • Anonym

Jag höll på att bli av med den när jag var 13, men som tur var kom det folk och störde. Är väldigt glad över det.

Blev av med oskulden när jag var 15 med min pojkvän som jag är tillsammans med än.

• Anonym

Jag var 13 år.. ångrar det inte!
    Vi höll ihop 7 år jag och den killen... Men allmänt tycker jag nog det är ungt.

• Anonym

14 år och killen också 14 år och vi var i hop ett par år och det var inte nåt jag ångrar,.

• Anonym

13. tyvärr.... i efterhand hade jag gärna sparat den några år till

• Anonym

15, vilket va perfekt :) va tillsammans med killen i flera månader inann jag ville gå så långt..

• Anonym

Jag var 13 och tillsammans med killen, han var 16.

Nu tycker jag att det var lite väl tidigt och ångrar mig lite. Tycker inte man riktigt vet vad sex handlar om i den ålder :p.

Svar på tråden hur gammal var du första gången du hade sex?