• Anonym (Sex)

hur gammal var du första gången du hade sex?

Som frågan lyder, - HUR GAMMAL VAR DU FÖRSTA GÅNGEN DU HADE SEX?
    Alltså frivilligt jag menar inte dom som blivit överfallna / våldtagna..

Lite nyfiken bara=)

• Svar på tråden hur gammal var du första gången du hade sex?
  • Asirna

15 men min första kärlek.
    Dock känner jag en mycket starkare kärlek med min partner, vi har riktigt sann kärlek :) <3

• Anonym (Lite för tidigt)

Jag var 14 och han var 14 och det var frivilligt. Vi var tillsammans under hela högstadiet och gymnasiet.

• Anonym (sent men värt det)

Jag förlorade oskulden på natten efter min 30-årsfest.

• Feliciia 92

Jag var 16 år och han 18-19 typ. Jag kände honom knappt men ville bara få skiten överstökat. Hade såklart hellre velat förlora den till min pojkvän som jag hade innan men när det tog slut så ville jag bara göra det liksom ^^ Jag ångrar inget och tycker att jag var i en lagom ålder :) 

• Anonym (Kul)
    Anonym (sent men värt det) skrev 2016-01-17 08:01:50 följande:

Jag förlorade oskulden på natten efter min 30-årsfest.

Häftigt. Var kanske värt att ställa till fest bara för det då. Är du man eller kvinna? Blev ni ett par sen? Eller var ni ett par redan innan?
  • Anonym (I mitt bästa år)

Ja hade för bara någon månad sedan fyllt 15 år. De va festival ja va full. Flörtade upp en kille som va i 20 årsåldern. Ja ångrar de lite grann. Men hade ingen lust att ha en kille på den tiden,. Ja va och blev liten player typ. Ja ja ångrar de idag. Å andra sidan så hade ja väldigt kul åt de på den tiden...

• Anonym (alltid skönt)

13 år och en vecka hade varit tillsammans med killen i ca 4 år och han var några år äldre och det var min ungdomskärlek.
    Idag är jag 26 och hade önskat att jag hade väntat några år blev en liten player när jag var typ 18 som hade sex till höger och vänster men nu har jag hittat den man jag vill leva med och är ingen player mer.
    Har haft samma partner i lite mer än 3 år och vi är i fullgång för att bilda familj

• Anonym (sent men värt det)
    Anonym (Kul) skrev 2016-01-18 11:19:38 följande:

Häftigt. Var kanske värt att ställa till fest bara för det då. Är du man eller kvinna? Blev ni ett par sen? Eller var ni ett par redan innan?

Jag är en man och vi var ett nyblivet par då och vi är fortfarande tillsammans nu.
  • Storkukifittan

Jag var 9 år när jag knullade en tjej som var 7 år. Ångar det inte. Vi knullade ofta på toan i skolan :) roligt och skönt. Hon var verkligen kåt.

• Anonym (J)

35 år, första och enda gången.

• Anonym (Kul)
    Anonym (J) skrev 2016-02-29 14:20:16 följande:

35 år, första och enda gången.

Varför blev det inte mera sen då? Hur gammal är du nu? Är själv 36 och har inte haft...
  • Anonym (J)
    Anonym (Kul) skrev 2016-02-29 14:38:23 följande:

Varför blev det inte mera sen då? Hur gammal är du nu? Är själv 36 och har inte haft...

Det var ett ons på en finlandsbåt. Har inte hittat någon sedan dess. Eller innan heller för den delen.

Är 42 idag.
  • Anonym (Kul)
    Anonym (J) skrev 2016-02-29 14:50:29 följande:
    Det var ett ons på en finlandsbåt. Har inte hittat någon sedan dess. Eller innan heller för den delen.

Är 42 idag.
    Hur var den debuten då? Är du man eller kvinna? Skulle du hellre ha en fast relation?
  • Anonym (J)
    Anonym (Kul) skrev 2016-02-29 14:56:31 följande:

Hur var den debuten då? Är du man eller kvinna? Skulle du hellre ha en fast relation?

Är man. Önskar inget mer än att ha en fast relation, fru och barn. Tillfälligt sex säger jag inte heller nej till men fru och barn skulle smälla högst.
Svar på tråden hur gammal var du första gången du hade sex?