hur gammal var du första gången du hade sex?
Som frågan lyder, - HUR GAMMAL VAR DU FÖRSTA GÅNGEN DU HADE SEX?
Alltså frivilligt jag menar inte dom som blivit överfallna / våldtagna..
Lite nyfiken bara=)
Som frågan lyder, - HUR GAMMAL VAR DU FÖRSTA GÅNGEN DU HADE SEX?
Alltså frivilligt jag menar inte dom som blivit överfallna / våldtagna..
Lite nyfiken bara=)
15 men min första kärlek.
Dock känner jag en mycket starkare kärlek med min partner, vi har riktigt sann kärlek :) <3
Jag var 14 och han var 14 och det var frivilligt. Vi var tillsammans under hela högstadiet och gymnasiet.
18
15 år och han 16 - vi var tsm så inga konstigheter
Jag förlorade oskulden på natten efter min 30-årsfest.
Jag var 16 år och han 18-19 typ. Jag kände honom knappt men ville bara få skiten överstökat. Hade såklart hellre velat förlora den till min pojkvän som jag hade innan men när det tog slut så ville jag bara göra det liksom ^^ Jag ångrar inget och tycker att jag var i en lagom ålder :)
Jag förlorade oskulden på natten efter min 30-årsfest.
Ja hade för bara någon månad sedan fyllt 15 år. De va festival ja va full. Flörtade upp en kille som va i 20 årsåldern. Ja ångrar de lite grann. Men hade ingen lust att ha en kille på den tiden,. Ja va och blev liten player typ. Ja ja ångrar de idag. Å andra sidan så hade ja väldigt kul åt de på den tiden...
13 år och en vecka hade varit tillsammans med killen i ca 4 år och han var några år äldre och det var min ungdomskärlek.
Idag är jag 26 och hade önskat att jag hade väntat några år blev en liten player när jag var typ 18 som hade sex till höger och vänster men nu har jag hittat den man jag vill leva med och är ingen player mer.
Har haft samma partner i lite mer än 3 år och vi är i fullgång för att bilda familj
Häftigt. Var kanske värt att ställa till fest bara för det då. Är du man eller kvinna? Blev ni ett par sen? Eller var ni ett par redan innan?
Jag var 9 år när jag knullade en tjej som var 7 år. Ångar det inte. Vi knullade ofta på toan i skolan :) roligt och skönt. Hon var verkligen kåt.
16! Med en kille som jag tyckte var skitsnygg !
35 år, första och enda gången.
35 år, första och enda gången.
14
13 år
Varför blev det inte mera sen då? Hur gammal är du nu? Är själv 36 och har inte haft...
Hur var den debuten då? Är du man eller kvinna? Skulle du hellre ha en fast relation?