• L0ved

Någon som genomgått utredning efter 3 missfall?

Ååh, nu steg mitt hopp lite Har också precis fått mitt tredje missfall inom fem månader. Var lite osäker på om man verkligen skulle få hjälp, men det låter ju lovande. Någon som vet om det spelar någon roll i vilka veckor de händer?
    Jag fick mitt första i v.7 det andra i v.5 och det sista i v.4 nu, tänker om det är jätte dåligt att det går ner. Nu hinner jag ju knappt bli gravid förrens det är bort igen.

♥ Angelina 080422 förhoppningsvis snart ett syskon ♥
  • L0ved

Har ringt till gyn om vi har tur så får vi komma snart annars sa hon att vi kunde få vänta tills jul eller senare. Vilket är 4-5 månader. Men jag har läst att man inte får vänat mer än tre månader enligt vårdgarantin.

• L0ved
    SanneS skrev 2009-08-17 20:27:07 följande:
    L0ved: Oj att vänta tills jul känns ju onekligen långt. Hoppas att ni får en tid snart. På onsdag är det äntligen dags för oss att träffa läkaren för att påbörja vår utredning. Försöker att inte ha alltför höga förväntningar. Vill så gärna få ett svar på varför det har blivit tre missfall i rad, vill veta vad som gått fel. Har förstått att det inte alls är säkert att vi kan få veta det men så länge det går bra nästa graviditet (och de därefter: syskon) så spelar det ju ingen roll egentligen om vi får veta exakt varför det blev flera ma/mf.
    Jo, det känns som en evighet. Men jag hoppas att de ringer nu i veckan som de lovade mig. Annars får jag ta och kolla upp det lite mer.

Ååh, va skönt att få börja iaf. Huvudsaken är ju att allt går bra sen. Men jag håller med om att man gärna vill veta varför. Hoppas ni får hjälp snart så det blir en liten.
Svar på tråden Någon som genomgått utredning efter 3 missfall?