• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • Zandrina

mamma hampus skrev 2009-07-04 12:12:39 följande:

Hej på er Trevlig att det kommer allt fler och fler och det är bara kul slippa skriva till sig själv...Ni som har precis hittat hit,hur många barn har ni?Ngn av ensamstående?Ha det bra i värmen
    Ja har en pojke, e inte enasmstående men min kille har varit i sitt hemland nu nästan 3 månader, kommer snart hem igen. Så ja har känt mig ensamstående ett tag, ska bli skönt när han kommer hem igen.
    Det verkar som om många här har fler än ett barn, va snabba ni e ha ha.
  • Lizzyzz
    JohannaOMikael skrev 2009-07-04 19:17:59 följande:
    tjoho. Är född -85 och har en liten tös på 8 Månader :)
    '

Välkommen

Zandrina -

Tycker många i vår ålder har 1- 2 barn...
    men själv väntar ja nummer 5 och Anki85 väntar nummer 4
  • JohannaOMikael
    Lizzyzz skrev 2009-07-04 19:25:36 följande:
    ' Välkommen Zandrina - Tycker många i vår ålder har 1- 2 barn... men själv väntar ja nummer 5 och Anki85 väntar nummer 4
    Oj då det var inte dåligt. Lycka till med nya tillökningen :)
    Netha85 skrev 2009-07-04 19:27:12 följande:
    Välkommen JohannaoMikael!
    tackar!!
    ♥ Heidis mamma ♥ 4 Nov- 2008
  • Marma
    Netha85 skrev 2009-07-04 06:53:27 följande:
    SmålänningsMamman: Usch då, va jobbigt.. Kan de vara så att någon av dem är i trotsa mammaperiod o drar med sig den andra?
    gissar på det ganska starkt faktiskt...marcus börjar bli stor (snart 4år) så det ska trotsat för fullt o så ska självklart lillebror göra samma sak bara för att :P Brukar ha hyfsat lugna dagar bara jag tänker till själv först iofs men det gör man ju inte allltid...
  • Marma
    Zandrina skrev 2009-07-04 18:37:33 följande:
    mamma hampus skrev 2009-07-04 12:12:39 följande:
    Ja har en pojke, e inte enasmstående men min kille har varit i sitt hemland nu nästan 3 månader, kommer snart hem igen. Så ja har känt mig ensamstående ett tag, ska bli skönt när han kommer hem igen.Det verkar som om många här har fler än ett barn, va snabba ni e ha ha.
    Du vet man får passa på medans man kan ju börjar bli gammal...
  • Netha85
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-04 21:32:04 följande:
    gissar på det ganska starkt faktiskt...marcus börjar bli stor (snart 4år) så det ska trotsat för fullt o så ska självklart lillebror göra samma sak bara för att :P Brukar ha hyfsat lugna dagar bara jag tänker till själv först iofs men det gör man ju inte allltid...
    Ne, det ska man nog inte alltid göra heller. Man kan inte tänka på allt jämt.. Då skulle ju man bli tokig..
Svar på tråden Mamma födda 85