HAR DU...?
Ja närstridare när jag läser underlättar.
Har du varit i Kiruna?
Ja närstridare när jag läser underlättar.
Har du varit i Kiruna?
Nej inte som jag upplever.
Har du köpt något på nätet den senaste månaden?
Ja 2 gånger.
Har du varit på klassåterträff med dem du gick i högstadiet tillsammans med?
Fy helvete, det förstår jag.
Ja många.
Har du besökt Köpenhamn strax innan jul någon gång? (väldigt mysigt)
Då har du missat något, försök komma dit för det är verkligen en mysig stad.
Ja jag har flugit till Stockholm.
Har du lätt för att "ge fan i" nätet under ett dygn?
Många säger att Köpenhamn är mysigt i jultider, så jag får väl ta mig dit någon gång (förmodligen nästa år, detta året är det fullt upp med flytt)
Nej, är ett kontrollfreak så jag vill alltid veta så jag inte missar någon inlämning. Men sociala medier kan jag "ge fan i" under några dagar ibland när det känns för mycket.
Har du ofta uppbokat saker att göra på dagarna?
Ja jag jobbar halva året och då är jag enormt uppbokad, dagar nätter och helger, under min lediga del av året värnar jag att göra som jag vill och äga min egen tid.
Har du ett gott självförtroende?
Jag behöver ringet pris för det, jag är ledig halva året :)
Det låter helt jävla fruktansvärt och jag beklagar att du tvingats genomlida det där. Jag är inte så mycket för (tycker det är rätt barnsligt) med så kallade "cyberkramar", men i det här fallet gör jag ett undantag och ger dig en varm sådan..
Har du eller dina föräldrar en sommarstuga?
Jag behöver ringet pris för det, jag är ledig halva året :)
Det låter helt jävla fruktansvärt och jag beklagar att du tvingats genomlida det där. Jag är inte så mycket för (tycker det är rätt barnsligt) med så kallade "cyberkramar", men i det här fallet gör jag ett undantag och ger dig en varm sådan..
Har du eller dina föräldrar en sommarstuga?
Ja jag har ett löfte om att jag ska börja lyfta skrot på gym igen, trivs vältränad.
Målar du ägg på påsk?
Nej men jag önskar mycket att jag skulle tycka det var kul då jag formligen älskar vällagad mat. Som tur är några av mina vänner kockar av det bättre slaget och har den goda smaken att ofta bjuda in mig till bords... ;)
Har du någon tid att passa i morgon?