Inlägg från: bastardized |Visa alla inlägg
  • bastardized

HAR DU...?

Ja.

Har du fler än 1 vän som du kan anförtro precis allt till?

• bastardized

Nej inte med "rätt" människa.

Har du vänt på dygnet? ;)

• bastardized

Ursäkta om det låter påstridigt, men tycker det låter sorgligt att brottas med djupa tankar och oro i den mån att det stör ett naturligt lugn och ro. Hoppas det är på övergående. Med alla välvilja....

Inte alls nu längre då det inte finns så många klassiska satsa tider i mitt liv längre. Förr tyckte jag det var skitjobbigt.

Har du någon hobby du brinner för?

• bastardized

Ja eftersom att jag har varit aktiv i den här typen av trådar samt det faktum att jag är inte är här så ofta. Då fyller det på :)

Har du genomfört någon form av militär utbildning?

• bastardized

Nej min skolgång var minst sagt skakig och jag fick börja mitt yrkesliv med avstamp på den absoluta botten. 

Har du varit med på viltjakt?

• bastardized

Ja både militärt och som jägare. 

Har du körkort?

• bastardized

Ja äckligt bra, har bildminne som ofta förvånar folk. Kan berätta vilken färg husen har på vägen om jag har åkt där innan samt vad för bilar det står på garageuppfarterna tex....

Har du plockat svamp i år?

• bastardized

Ja, jag har faktiskt lyckats sköta middagstiderna bra i veckan som gick, inte så mycket resor och nattjobb.

Har du varit i USA?

• bastardized

Ja vilket även finns dokumenterat på YouTube på några ställen. Tävlar ju i bil.

Har du blivit utsatt för något allvarligt brott?

• bastardized

Nej även om jag är bosatt i stadens absoluta närhet,... Jo förresten, vet du vad nattflyget till Moskva heter?     =SOVjet..................

(jag hittar ut själv)

Har du varit på Kollo?

Svar på tråden HAR DU...?