HAR DU...?
Nej!
Har du slutat röka någon gång? (Jag har slutat sen drygt en månad tillbaka pga/tack vare graviditet)
Nej!
Har du slutat röka någon gång? (Jag har slutat sen drygt en månad tillbaka pga/tack vare graviditet)
Ja, det tycker jag nog vad gäller utbildning/jobb/familj. Sen finns ju alltid något nytt att sträva emot.
Har du tränat fysiskt den senaste veckan?
Ja
Har du något "mål" du satt upp för 2014?
Nej, jag har haft en men den är berättad....
Har du svårt att hålla hastighetsgränserna på vägarna?
Nej!
Har du lätt att sova länge på morgnarna/förmiddagarna när du får möjlighet?
Ja, det finns nog en del oskyldiga flirtar som jag inte borde gjort ur ett strikt etiskt och moraliskt perspektiv. Men jag har aldrig varit otrogen :)
Har du någonsin ägt en travhäst?
Ja, definitivt! ;)
Har du någon artist vars "skivsläpp" du aldrig missar?
Oja, ett flertal vilket faller sig rätt naturligt då jag på något sätt är aktiv i branschen.
Har du fortfarande kontakt med din "första" kille/tjej?
Nej
Har du barn?
Ja en son.
Har du bestämt dig vilket parti du skall rösta på i kommande val?
Jadå!
Har du slagit vad med någon om något där ett belopp över 10.000kr har varit gällande?
Ja
Har du någonsin sett bort från det yttre när du attraherats av det motsatta könet? (eller det egna könet om du är homo/bi)
Kanske, minns faktiskt inte riktigt
Har du någonsin ställts inför ett ultimatum av en partner att sluta med något du gör? (exv sluta röka/dricka)
Nej
Har du hund?
Nej! men har haft..
Har du nått din slutdestination då det gäller ditt boende?
Nej, vet inte om man kan kalla det för fobi egentligen men har varit enormt flygrädd och har mått otroligt dåligt både innan och under flygturer, men reser väldigt mycket i jobbet så det har mer eller mindre självläkt :)
Har du någon hobby du ägnar minst en timme om dagen på/ åt?
Nej på båda frågorna
Har du spelat fotboll i ett lag som seniorspelare?
Ja (eller rättare sagt två)
Har du gått upp i vikt under jul- och nyårshelgerna?
Nej!
Har du slutat röka någon gång?
Ja
Har du köpt några vinterkläder ännu (denna höst)?