• FlowerSmurfen

HAR DU...?

Har du...?

Börja frågan med Har du...?

Först frågan:

Har du varit i Frankrike?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-07 17:23
    När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Har du...?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-09 11:26
    Man ska börja frågan med HAR DU...

• Svar på tråden HAR DU...?
  • majsis08

tur man inte behöver åka hiss så ofta då=) jag tror de iaf:P har vart ute i god tid med de mesta detta år:) har du intresse för att plocka svamp`?

• bastardized
    majsis08 skrev 2012-12-24 02:14:01 följande:
    tur man inte behöver åka hiss så ofta då=) jag tror de iaf:P har vart ute i god tid med de mesta detta år:) har du intresse för att plocka svamp`?
    Ja jag tycker det är rätt kul att gå ut i skogen och plocka kantareller, kanske mer för lugnet än själva svampen i sig, sedan brukar det bli lite tävling i bekantskapskretsen vem som har fått mest och i det läget vill man ju inte vara sist liksom...

Har du varit i Stockholm? 
  • majsis08
    Marie-anne skrev 2012-12-24 02:15:02 följande:
    nja kan göra det men måste ej
    har du fiske som en hobby?
    ja det är kul ibland:) har dock tröttnat lite då pappa jämt va ute med oss å fiska fort vi skulle hitta på nå:P har du nätshoppat?
  • majsis08
    bastardized skrev 2012-12-24 02:15:49 följande:
    Ja jag tycker det är rätt kul att gå ut i skogen och plocka kantareller, kanske mer för lugnet än själva svampen i sig, sedan brukar det bli lite tävling i bekantskapskretsen vem som har fått mest och i det läget vill man ju inte vara sist liksom...

Har du varit i Stockholm? 
    ja många gånger:) har du tältat?
  • bastardized
    Marie-anne skrev 2012-12-24 02:17:12 följande:
    japp på ovan=)
    har du varit i malmö?
    Ja har varit där ibland, rätt go stad.
    majsis08 skrev 2012-12-24 02:17:58 följande:
    ja det är kul ibland:) har dock tröttnat lite då pappa jämt va ute med oss å fiska fort vi skulle hitta på nå:P har du nätshoppat?
    Gör jag ofta, delar och kläder.

Har du något nyårslöfte som du har lust att delge? 
  • bastardized
    majsis08 skrev 2012-12-24 02:19:04 följande:
    ja många gånger:) har du tältat?
    Yes=Harley=lite packning=tält ;)

Har du något nyårslöfte som du har lust att delge? 
  • majsis08
    bastardized skrev 2012-12-24 02:21:11 följande:
    Yes=Harley=lite packning=tält ;)

Har du något nyårslöfte som du har lust att delge? 
    härligt:) nej för jag bryter jämt nyårslöften typ sluta snusa,äta,godis m.m.
    har du godis hemma?
  • bastardized
    majsis08 skrev 2012-12-24 02:23:39 följande:
    härligt:) nej för jag bryter jämt nyårslöften typ sluta snusa,äta,godis m.m.
    har du godis hemma?
    Ja det finns i gömmorna, min pojk är dessutom av uppfattningen at den som spar den har så jag hittar ofta godis undangömt på de märkligaste ställen då han har varit här.

Har du nakenbadat?