• skruttisX

    bim i juli

    Heej!

    Nu startar jag en ny tråd för alla som har BIM i Juli!

    Hoppas vi får vårt efterlängtade plus denna månad!:)

    Lycka till!!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-06 13:46
    Vi gör en lista som vanligt:)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-28 11:16
    Skriv in er på denna lista!:)

    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m45142834.html
  • Svar på tråden bim i juli
  • Tashita

    Fredrika89 BIM 30 juni/1 juli
    Fru Wennerström BIM 30 juni/1:a juli
    Fruflis BIM 30juni/1juli
    Misa85 BIM ca 29-30 juni/2:juli??
    LC04 BIM 1juli
    MyLovleyKids BIM 1 Juli (2:a försöket på 6:e barnet efter missfall)
    Starlet 1 BIM 2:a juli
    Kollberg1 BIM 2 juli 2 försöket
    Violen11, BIM 2 juli (1: a försöket på andra barnet)
    Tashita BIM 3juli
    Primigenia BIM 3juli
    Fi4 BIM 3:e juli
    SkruttisX, BIM 4:e juli
    Fialia78, BIM 4:e juli
    Towi, BIM 4:e juli
    viktoriaw 5-7 juli 3 försöket på barn 3
    Cizi81 BIM 5-7 juli
    Ella H, BIM 6:e juli
    S hjärta A, BIM 6:e juli
    Sofia81, BIM 6-7 juli
    Martinis84 BIM 7:e juli
    Lillymama BIM 7 juli 5:e försöket andra barnet
    Päronsplit ~7-8 juli, första försöket, första barnet!
    leia85 BIM ca 7-9 juli 3 försöket , första barnet =)
    Charlita BIM 8 juli
    Blehnda BIM 8 juli
    Aurora_79 BIM 8 juli
    Fillilliam BIM ca 9 juli
    Maskrosungen 9 juli
    Plusnr2 BIM 11 juli 1:a försöket efter missfall. 2:a barnet
    Lejonmama BIM ca 12 juli
    Maddeplutt BIM12-13 juli
    Vuoluterä 84 BIM ca 13 juli
    Xandra 14 juli
    Idamedi BIM 14 Juli
    EnormLängtan ca. 16 juli
    Mizzen BIM 16 juli
    Twicted 17 juli
    Fiao 19 juli
    Elinasteen 19 juli barn #1. försök #3.

  • Cizi81

    Fru Wennerström skrev 2009-06-20 19:47:02 följande:


    Hoho! hoppas ni alla hade en bra midsommarafton.Fick utslag på äl-stickan idag, testade igår med, men lite svagare då.. hm tycker detta e konstigt, jag som trodde jag hade äl på dag 13, men enligt detta då på dag 16.. det stämmer inte ihop med min menscykel. om jag skulle haft äl i onsdags som jag trodde så hade det stämt precis med 14 dagar från äl till mens, men nu skulle det isåf bli att jag har mens den 4 juli.. jag vet inte.. om tabletterna kanske gjort så att jag fått senare äl, lr så har jag ovanligt kort lutefas?.. hm.. ja hur som helst, jag trodde ju att jag hade äl i onsdags så jag hade mycket flytningar som badade på pappret och som sedan avtog, men dom kom tillbaka och jag har känt av ganska mycket kring äggstockarna. Lite äckelvarning.. Igår på bröllopet när jag satte mig på toa behövde jag inte ens torka mig, det bara rann äl-sekret ur mig, som en lång tråd från snippan och nådde nästan ända ner till vattnet i toastolen .. så det är nog inge snack nu om att jag har äl.. men fråga e.. har ju läst att äl-testen kan ha en förmåga av att visa utslag när man redan HAFT äl.. så jag blir lite fundersam, eftersom jag hade så grymt mycket flytningar IGÅR..?.. ja ja vi hade iaf mys igår morse.. och tänkte mysa ikväll med.. Nu när jag tog äl-testet.. strax efter kände jag av ganska mycket kring äggstocken.. jag undrar om det kan ha varit ägget som släppte? vet ngn hur lång tid det tar för ägget att vandra genom äggledaren?min värk blev värre nu efter jag ätit.. gjorde riktigt ONT! aldrig känt så förr heller, hoppas det är för pillrenas skull.. vågade inte chansa till ikväll.. så vi hade mys nyss oj det blev långt.. lycka till ni andra..
    ÄL-stickorna visade starkt igår eftermiddag och även nu alldeles nyss så jag vet inte riktigt vad det innebär att det visar så i mer än 24 timmar men vi har kört ons,fre,lör,sön och sen hoppas jag på att gubben ska "orka" ikväll oxå bara för att gardera att vi ska pricka in. Det var ju tur att man tog stickor den här månaden i alla fall eftersom det inte alls var så som man trodde med dagar hit och dit.
    Hoppas det fungerar för oss båda den här månaden!
  • Cizi81

    Fredrika89 BIM 30 juni/1 juli
    Fru Wennerström BIM 30 juni/1:a juli
    Fruflis BIM 30juni/1juli
    Misa85 BIM ca 29-30 juni/2:juli??
    LC04 BIM 1juli
    MyLovleyKids BIM 1 Juli (2:a försöket på 6:e barnet efter missfall)
    Starlet 1 BIM 2:a juli
    Kollberg1 BIM 2 juli 2 försöket
    Violen11, BIM 2 juli (1: a försöket på andra barnet)
    Tashita BIM 3juli
    Primigenia BIM 3juli
    Fi4 BIM 3:e juli
    Cizi81 BIM 3-5 juli (3:e försöket på nr2)
    SkruttisX, BIM 4:e juli
    Fialia78, BIM 4:e juli
    Towi, BIM 4:e juli
    viktoriaw 5-7 juli 3 försöket på barn 3
    Ella H, BIM 6:e juli
    S hjärta A, BIM 6:e juli
    Sofia81, BIM 6-7 juli
    Martinis84 BIM 7:e juli
    Lillymama BIM 7 juli 5:e försöket andra barnet
    Päronsplit ~7-8 juli, första försöket, första barnet!
    leia85 BIM ca 7-9 juli 3 försöket , första barnet =)
    Charlita BIM 8 juli
    Blehnda BIM 8 juli
    Aurora_79 BIM 8 juli
    Fillilliam BIM ca 9 juli
    Maskrosungen 9 juli
    Plusnr2 BIM 11 juli 1:a försöket efter missfall. 2:a barnet
    Lejonmama BIM ca 12 juli
    Maddeplutt BIM12-13 juli
    Vuoluterä 84 BIM ca 13 juli
    Xandra 14 juli
    Idamedi BIM 14 Juli
    EnormLängtan ca. 16 juli
    Mizzen BIM 16 juli
    Twicted 17 juli
    Fiao 19 juli
    Elinasteen 19 juli barn #1. försök #3.

  • Fredrika89

    hallå hallå.. antar att bebisverkstaden är i full gång hemma i stugorna ;)
    själv så har jag 9-10 dagar kvar till BIM... försöker att inte tänka så mkt på det och låta bli att "vänta" hela tiden. svårt..

    "är det mensvärk jag känner? eller är jag gravid? eller hittar jag bara på?!" det går runt i huvet på mig hela tiden när brösten ömmar och magen "molar och drar" som det har gjort nu i ett par dagar. blir tookiig!

    men ska försöka att hålla mig till minst BIM denna gången innan jag testar mig, blir så besviken gång på gång..

  • Fru Wennerström
    Cizi81 skrev 2009-06-21 19:40:07 följande:
    Fru Wennerström skrev 2009-06-20 19:47:02 följande: ÄL-stickorna visade starkt igår eftermiddag och även nu alldeles nyss så jag vet inte riktigt vad det innebär att det visar så i mer än 24 timmar men vi har kört ons,fre,lör,sön och sen hoppas jag på att gubben ska "orka" ikväll oxå bara för att gardera att vi ska pricka in. Det var ju tur att man tog stickor den här månaden i alla fall eftersom det inte alls var så som man trodde med dagar hit och dit. Hoppas det fungerar för oss båda den här månaden!
    Visade ngt av testen starkare än den ena? jag testade nu och det blev svagt.. så jag hade äl igår..vi har kört mån, ons, fre, lör denna vecka.. vet inte om man bör köra ikväll, vad tycker ni? tänkte då det bara visade svagt på äl-testet.. då borde det vara försent? Nu får vi bara hoppas för oss alla!!
  • grönräv

    Jag hoppar in här om det är okej !

    Har lite oregelbunden mens men den ska vara någongång mellan 6 - 9 juli.. jag kopierar listan och skriver in mig

    lycka till allihop!

    --------------------------------------------------------------------

    Fredrika89 BIM 30 juni/1 juli
    Fru Wennerström BIM 30 juni/1:a juli
    Fruflis BIM 30juni/1juli
    Misa85 BIM ca 29-30 juni/2:juli??
    LC04 BIM 1juli
    MyLovleyKids BIM 1 Juli (2:a försöket på 6:e barnet efter missfall)
    Starlet 1 BIM 2:a juli
    Kollberg1 BIM 2 juli 2 försöket
    Violen11, BIM 2 juli (1: a försöket på andra barnet)
    Tashita BIM 3juli
    Primigenia BIM 3juli
    Fi4 BIM 3:e juli
    Cizi81 BIM 3-5 juli (3:e försöket på nr2)
    SkruttisX, BIM 4:e juli
    Fialia78, BIM 4:e juli
    Towi, BIM 4:e juli
    viktoriaw 5-7 juli 3 försöket på barn 3
    Ella H, BIM 6:e juli
    S hjärta A, BIM 6:e juli
    Grönräv: BIM 6 - 9 Juli
    Sofia81, BIM 6-7 juli
    Martinis84 BIM 7:e juli
    Lillymama BIM 7 juli 5:e försöket andra barnet
    Päronsplit ~7-8 juli, första försöket, första barnet!
    leia85 BIM ca 7-9 juli 3 försöket , första barnet =)
    Charlita BIM 8 juli
    Blehnda BIM 8 juli
    Aurora_79 BIM 8 juli
    Fillilliam BIM ca 9 juli
    Maskrosungen 9 juli
    Plusnr2 BIM 11 juli 1:a försöket efter missfall. 2:a barnet
    Lejonmama BIM ca 12 juli
    Maddeplutt BIM12-13 juli
    Vuoluterä 84 BIM ca 13 juli
    Xandra 14 juli
    Idamedi BIM 14 Juli
    EnormLängtan ca. 16 juli
    Mizzen BIM 16 juli
    Twicted 17 juli
    Fiao 19 juli
    Elinasteen 19 juli barn #1. försök #3.

  • grönräv
    Cizi81 skrev 2009-06-21 19:40:07 följande:
    Fru Wennerström skrev 2009-06-20 19:47:02 följande:
    Det var ju tur att man tog stickor den här månaden i alla fall eftersom det inte alls var så som man trodde med dagar hit och dit.Hoppas det fungerar för oss båda den här månaden!
    Tänkte bara fråga ...tips är ju alltid bra..
    Hur skiljde sig det från vad du trodde från början innan du testat med stickor? Var din ÄL tidigare än du trott , tvärtom eller vad? =D
  • Fru Wennerström
    Cizi81 skrev 2009-06-21 19:40:07 följande:
    Fru Wennerström skrev 2009-06-20 19:47:02 följande: ÄL-stickorna visade starkt igår eftermiddag och även nu alldeles nyss så jag vet inte riktigt vad det innebär att det visar så i mer än 24 timmar men vi har kört ons,fre,lör,sön och sen hoppas jag på att gubben ska "orka" ikväll oxå bara för att gardera att vi ska pricka in. Det var ju tur att man tog stickor den här månaden i alla fall eftersom det inte alls var så som man trodde med dagar hit och dit. Hoppas det fungerar för oss båda den här månaden!
    Ja det var verkligen tur att jag testade med äl-stickor.. fats nu vet jag ju inte om det var pga pillrena som min äl var när den var, då jag alltid trott att den varit på dag 13, men nu på dag 16 istället
  • Fru Wennerström
    grönräv skrev 2009-06-21 22:51:44 följande:
    Tänkte bara fråga ...tips är ju alltid bra.. Hur skiljde sig det från vad du trodde från början innan du testat med stickor? Var din ÄL tidigare än du trott , tvärtom eller vad? =D
    jag har alltid trott att min äl varit på dag 13 utifrån olika kalendrar runtom på nätet och här på fl, samt utefter mitt äl-sekret. Därför blev jag väldigt spak nu när jag på dag 13(ons) inte fick utslag.. utan på dag 16 (igår lör) istället.. men som sagt vet jag inte om det alltid varit så lr om det nu berott på mina piller jag börjat äta
    Hoppas jag gav dig ngt tips
  • grönräv

    Fru Wennerström skrev 2009-06-21 22:57:01 följande:


    jag har alltid trott att min äl varit på dag 13 utifrån olika kalendrar runtom på nätet och här på fl, samt utefter mitt äl-sekret. Därför blev jag väldigt spak nu när jag på dag 13(ons) inte fick utslag.. utan på dag 16 (igår lör) istället.. men som sagt vet jag inte om det alltid varit så lr om det nu berott på mina piller jag börjat äta Hoppas jag gav dig ngt tips
    ah tack så mycket för svar.. kalendrarna på nätet är nog inte så bra egentligen, men man kan inte låta bli att kolla när datorn säger att man skall ha sin ÄL .. och på något vis tror man på burken som talar om det för en också..
    tack iaf ! ...
Svar på tråden bim i juli