FLs fina fräcka flickor...
Moahahahahahahahahaha...så gick det med killen som inte skulle idas lära sig prata
Moahahahahahahahahaha...så gick det med killen som inte skulle idas lära sig prata
Njae, det är kanske lite väl tidigt med noveller av den kalibern
Har det gått bra på jobbet? Pallade du trycket?
Vad bra att du ska få fina referenser. Hoppas att du får ett jobb sen när du pluggat klart och som är på hemorten. Då kan du börja planera semester
Hur går det med fästingbettet?
Igår var jag på fika i föräldragruppen och det var bara en annan där. Trevligt egentligen att få bonda ordentligt med en person även om jag uppskattar när vi är många där. Idag har jag vyssjat och vaggat lillan mest. Hon har varit lite hängig efter vaccinationen. Fast lite rolig har varit också. Kolla in filmen i senaste blogginlägget
Vad har du gjort idag? Tokfirat?
Wordpress skaffar du genom att gå in på www.wordpress.com och regga dig
Vad härligt! Jag minns paniken i början av sommaren och trodde att du skulle få ett helvete och bara längta hem. Tur att det inte var så
Duktiga fästingbett
Jag gillar verkligen tjejen jag umgicks med igår. Som att prata med sig själv...råsmart, sunda värderingar, rätt allmänbildad och kritisk till det mesta
När börjar skolan om?
Verkligen tur! Du har tjänat in vettigt med stålars hoppas jag
Ja, jag håller en tumme för att hon gillar mig också (och att hon inte läser den här tråden)
Vilken trevlig planerare ni verkar ha på skolan. Vore ju rätt kul om ni får veta innan skolstart i alla fall... Pluggpeppad?
Trist Det är inte lätt att frångå sitt invanda internetnick.
Nu har du ju ingen förlossning att passa i tråden så nu får du plugga arslet av dig för mig
Jättebra ju. Är det löneläget som gäller även när du är färdigutbildad eller kan du räkna med ett par tusingar till?
Så bra som det har gått på tentorna för dig behöver du knappast idiotplugga nu heller
18,5 är ju jättebra som start. Går det bara ett par år så är man förbi 20-strecket med marginal
Men gudars...jag är skitdålig på att hitta på nick. Liljas_och_Eskils_mamma
Jag vet ju vad du tycker om sånna där nick
Sov på saken. Du kanske kommer på den ultimata Sisu-kombinationen i nån dröm
Jag sitter och laddar för att göra kvällsfika och efter det ska jag sova. Hur länge har du kvar på batteriet? 4 timmar?
1,40 är ju rålänge
Jag tog den mycket enkla utvägen när jag komihåg att jag har vispad grädde och sylt i kylen. Mikrade ostkaka och slängde på tillbehören - klart!
Per är hemma på semester. Han börjar den 19:e igen så vi är lyckliga familjen bara
Vad gullig du är
Ja, råkade (har inte aaalls goffat i mig samma sak tidigare idag)
Jag och svärmor ja...hehe...jag har bitit ihop en hel del under veckan och skrattat i smyg varje gång Villemo har agerat precis som jag förutspått och inte som hon sagt. Fast hon blev mer ödmjuk i slutet av veckan. Det kan ju ha varit en prestigekamp som hon lade ner när jag inte iddes haka på.
Eller så är det precis som den smarta mamman i föräldragruppen sa. Ens föräldrar vet man ju oftast hur de låter när de ställer nyfikna frågor eller ger icke-dömande råd. Man känner till tonfall, kroppsspråk etc. Svärföräldrar känner man inte alls på det sättet och kan blanda ihop ett råd med fördömande, gärna när man redan har en liten maktkamp.
Sen så finns det ju svärmödrar som är knepiga på riktigt. *pekar åt ditt håll*
Ja det är riktigt kul, hon är påläst i allt, precis som jag när det gäller ämnen som intresserar mig. Hon fick också vänta ett längre tag på att få till sin dotter så hon har bra koll på fertilitet hon med. Det kan man ju inte säga om alla i föräldragruppen men de får väl tro vad de vill när det gäller barngörandet. Nu när jag slutat vara bitter så känns det inte lika viktigt att knäppa folk på näsan
Vadå detox. Är inte sånt bara bluff? Sirapsvatten lät ju gott...och renande Hur funkar det hela?
Att fasta med bara drycker gör ju gott för kroppen i alla fall och det här kanske ger samma effekt. Tarmarna får vila lite och gamla rester åker ut. Härligt samtalsämne
Smartisens barn är 5 dagar yngre än Villemo.
Ska också sova. Ska krypa ner ljudlöst så jag inte väcker hon som sovit i 3,5 timme redan och antagligen har ålat sig till min plats där det doftar mest
Gonatt