Inlägg från: Novalina |Visa alla inlägg
  • Novalina

Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

Jag har för ca 25 år sen borstat mig i håret med en toaborste i grundskolan, för jag hade ingen kam/borste. Såg dock till att den inte va alltför ofräsch innan... Men nu fattar jag inte hur katten jag kunde gör anåt så äckligt??! Gjorde det ganska ofta dessutom...*urk*

• Novalina

Anonym (Bajslisa igen :)) skrev 2009-06-04 13:58:13 följande:

Jo jo joooo!Jag kom på en annan sak som vart jävligt pinsamt som hände för längesen! Det var jag som hade sex och som sket ner oss samtidigt.. Äckliga jag!!Iallafall, denna gången hände en annan sak på jobbet jag jobbade på då. Usch, jag skrattar redan nu när jag ska skriva det, men då var det inte lika roligt förstås. ha ha ha!Jag satt på toa, en trång. Inte lite trång, utan en sådan där trång toa som man får backa in för att kunna sätta sig ner i toan. Jag hade mens och hade lagt min handväska vid dörren, en liten bit ifrån där jag satt alltså. Jag drog ut tampongen och skulle hämta den nya, samtidigt som jag kissade en rejäl stråle, vart ordentligt nödig när jag satte mig. Ja, det var ju bara en liten bit fram tyckte jag, att luta sig. Men på nåt sätt tappade jag balansen, föll framåt utan att hinna att ta emot mig med armarna. Jag trillade rätt in i dörren med tampongen tryckt mot tröjan, samtidigt som jag pissade typ överallt med min megastråle!Jag for ju rätt in i dörren, slog upp läppen med tänderna, pissade ner mig och tro't eller ej! Dörren var olåst, så den for upp den med! Så där låg jag. Med byxorna nere vid knäna, tampongen upptryckt på tröjan, nedpissad och nerblodad pga att jag skadade ansiktet då det trycktes mot dörren i farten!Fatta att det var en av mina pinsammaste stunder i livet!! Jag självdog en stund, på riktigt! Men å andra sidan, det krävs nästan att det ska vara jag för att sådant här ska inträffa.. Jag slutade ganska fort på det jobbet efter detta.
    Men vilken pinsam olycka då!

Själv kom jag på en mycket pinsam grej jag gjorde på ett jobb jag hade för ett antal år sen. Efter att jag "gjort nr2" på toan så ville jag tvätta mej lite extra där bak, och det va en liten bit mellan toalettstolen och handfatet, och när jag står där med byxorna vid vristerna och rumpan alldeles bar vid tvätestället för att blöta en papperstuss, så rycks plötsligt dörren upp av en kollega!!! Jag hade glömt att låsa!!!! Sååå piiinsamt!!! Hon bara tittade snabbt på mig och stängde sen dörren, och vi kommenterade aldrig händelsen. Vad säger man liksom???.... Hmm... Så glöm aldrig att låsa toadörren gott folk, va ni än må hitta på där inne!
  • Novalina
    sannispannisen skrev 2009-06-05 01:37:25 följande:
    Vad tråkigt att folk inte kan vara anonyma tror knappast nån glatt tillkännager saker.- jaha där är hon som äter sina flytningar!!
    Borde väl gå att lägga in under nån kategori i "känsliga rummet" el.? Där kan ju alla va anonyma om de så önskar.
  • Novalina
    lollisen skrev 2009-06-05 11:43:20 följande:
    Brukade ni ha sex innan ni blev tonåringar???
    ha ha ha... Hade inte ni det? Alltså inte riktig sex, men på låtsas? Där man låg still själv och killen låg och juckade ovanpå och vi trodde att vi hade sex... hahaha...!! Alltså, det blir ju inte sex då någon bara ligger on top och juckar, men man trooodde ju det...
    [/citat]

Jag och några av mina tjejkompisar låg och juckade så mot varandra när vi va små. Lekte "kille &tjej/familj". Jag minns att jag t.o.m. kunde bli riktigt upphetsad, och skämdes efteråt. Fick t.o.m. orgasmer, fast det visste jag ju inte att det va då. Minns att jag sa till mamma att vi "lekte kn**a", hon sa "Men ni har väl kläder på er iaf?" "Neej" sa jag, då sa hon typ inget mer... För det hade vi inte alltid, iaf inte då jag och en viss tjej gjorde så. Vi va runt 6 år då, och jag lekte såna lekar tills jag va ca 10 år med olika tjejkompisar. Minns att jag alltid skämdes över det, men vi tyckte liksom om den "pirrande känslan" och fortsatte iaf.
  • Novalina
    Zsarah skrev 2009-06-05 11:46:32 följande:
    Hmm man kan inte vara anonym? Annars så skulle jag ha en sak att berätta som hände en kille jag kände...
    VARFÖR KAN MAN INTE VA ANONYM LÄNGRE FÖR?????..............

Blir ju mycket roligare historier att berätta/läsa då!!!!
  • Novalina
    MoaLi skrev 2009-06-05 12:29:16 följande:
    Haha vi brukade också "ha sex" på dagis faktiskt! Vi var riktigt snuskiga när vi var små. Men det var mest tjejer som lekte. Vi låg och gned oss mot varann helt enkelt. Ibland stoppade den andra tjejen in en strumpa mellan byxorna så det såg ut som att hon var killen, hehe.
    Jag har jo bbat på dagis och där har jag t.ex. sett 2 6-åriga tjejer utforska varandra, de hade bara trosor på sej, och märkte att de blev "påkomna". Sen höll en 4-årig tjej alltid på att jucka mot en nalle på vilan, ända tills hon fick orgasm, då låg hon där och "ryckte" typ... Så såklart barn också har sexuella känslor.
  • Novalina
    festia skrev 2009-06-05 16:36:20 följande:
    Synd att man inte kan vara anonym, då hade jag berättat en hel del!
    Samma här!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Novalina

Kan väl iaf berätta en till lite ganska oskyldig grej jag gjorde då jag va liten, typ 5 år... Det va sen vinter och jag hade en tjock, stickig yllemössa på mej, blev varm och törstig och la mej ner på kvä och lapade vatten ur en vattanpöl. Det va på en kompis garageuppfart, så det kanske inte ens va särskilt rent vatten. De va inte hemma, och inte hade jag eg. långt hem heller, men när man va så liten så kändes det väl långt nog antar jag. "Nöden har ingen lag!", tyckte jag väl då iaf...

• Novalina
    sasssyy skrev 2009-06-05 16:41:12 följande:
    när jag var yngre så festades det rätt hårt.. jag och bästa kompisen var väl straxt under 20 och vi gick på efterfest hemma hos en snubbe som vi kände lite ytligt som var känd för att göra GRYMMA köttbullar, så vi såg fram emot lite fyllekäk... vi satte oss i vardagsrummet och väntade tillsammans med två av hans polare och så hör vi han komma gåendes... och döm om vår förvåning när vi ser att snubben står spritt språngand näck i dörren.. och har liksom lagt en tallrik på var sida snorren.. (han höll givetvis i dem) ser skitnöjd ut, lyfter på ena tallriken och säger glatt "TADAAA" och där ligger snoppen... mitt i en hög med köttbullar som han menar att vi skulle äta... det hemska är.. att vi gjorde det.. hahaha.. fulla, hungriga och dumma minst sagt..Senare på natten så däckade vi lite överallt.. jag kompisen och en kille till sov i hörnsoffan, det var fötter överallt kändes det som... snubben som bodde där sov i sin säng och en kille till i badkaret... rätt vad det är vaknar jag (det var en etta han bodde i) att snubben reser sig upp (fortfarande naken... han blev naturist så fort han drack tydligen) och han snubblar ut i hallen... och ställer sig och PINKAR... mitt bland skorna.... jag blir ju upprörd och rädd att han ska kissa på MINA skor så jag hojtade till-Du pinkar i hallen... idiot!!Varpå han mumlar något i stil med ojsan och öppnar dörren... och pinkar ut i trappuppgången i stället ha ha ha
    Åååå, neeeeej!!!!
  • Novalina
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-05 17:18:41 följande:
    ska vi göra ett uppror?
    Tycker jag verkligen!!! Sveriges folk behöver verkligen denna "bikt"-tråd!!!!!!!!!!!
  • Novalina

Quiet thoughts skrev 2009-06-05 21:22:06 följande:

Jag vet bara saker andra gjort.En kille fick för sig att ta reda på hur det såg ut då man sket.Så han sket ovanför en spegel. Nåväl. Sen undrade han hur det smakade, så han smakade också.
    Han kanske inte hade gått igenom den sk "anala fasen" som barn naurligt går igenom tidigt, efter den sk "orala fasen"....
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?