Anonym (Bajslisa igen :)) skrev 2009-06-04 13:58:13 följande:
Jo jo joooo!Jag kom på en annan sak som vart jävligt pinsamt som hände för längesen! Det var jag som hade sex och som sket ner oss samtidigt.. Äckliga jag!!Iallafall, denna gången hände en annan sak på jobbet jag jobbade på då. Usch, jag skrattar redan nu när jag ska skriva det, men då var det inte lika roligt förstås. ha ha ha!Jag satt på toa, en trång. Inte lite trång, utan en sådan där trång toa som man får backa in för att kunna sätta sig ner i toan. Jag hade mens och hade lagt min handväska vid dörren, en liten bit ifrån där jag satt alltså. Jag drog ut tampongen och skulle hämta den nya, samtidigt som jag kissade en rejäl stråle, vart ordentligt nödig när jag satte mig. Ja, det var ju bara en liten bit fram tyckte jag, att luta sig. Men på nåt sätt tappade jag balansen, föll framåt utan att hinna att ta emot mig med armarna. Jag trillade rätt in i dörren med tampongen tryckt mot tröjan, samtidigt som jag pissade typ överallt med min megastråle!Jag for ju rätt in i dörren, slog upp läppen med tänderna, pissade ner mig och tro't eller ej! Dörren var olåst, så den for upp den med! Så där låg jag. Med byxorna nere vid knäna, tampongen upptryckt på tröjan, nedpissad och nerblodad pga att jag skadade ansiktet då det trycktes mot dörren i farten!Fatta att det var en av mina pinsammaste stunder i livet!! Jag självdog en stund, på riktigt! Men å andra sidan, det krävs nästan att det ska vara jag för att sådant här ska inträffa.. Jag slutade ganska fort på det jobbet efter detta.
Men vilken pinsam olycka då!
Själv kom jag på en mycket pinsam grej jag gjorde på ett jobb jag hade för ett antal år sen. Efter att jag "gjort nr2" på toan så ville jag tvätta mej lite extra där bak, och det va en liten bit mellan toalettstolen och handfatet, och när jag står där med byxorna vid vristerna och rumpan alldeles bar vid tvätestället för att blöta en papperstuss, så rycks plötsligt dörren upp av en kollega!!! Jag hade glömt att låsa!!!! Sååå piiinsamt!!! Hon bara tittade snabbt på mig och stängde sen dörren, och vi kommenterade aldrig händelsen. Vad säger man liksom???.... Hmm... Så glöm aldrig att låsa toadörren gott folk, va ni än må hitta på där inne!