Inlägg från: Thaleya |Visa alla inlägg
  • Thaleya

Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

Hmm jaa det är nog ett och annat. Har haft sex på en fest men det är väl inte äckligt.

När jag var liten och sov över hos en killkompis för första gången, jag var väl omkring 5 år gammal så kissade jag i sängen, det var PINSAMT!

Sen har jag mensat ner en killes säng en gång då jag bara sov över.

Klev upp mitt i natten naken hos en kille jag sovit hos och skulle gå på toa, krockade på vägen dit i hans pappa som endast hade kallingar, fast det var ju inte heller äckligt.

hmm, jag har lämnat nån binda bakom en tvättmaskin hos en kompis då de inte hade papperskorg och jag inte kunde gömma bindan på mig. Har tvättat mig och torkat mig med en handduk efter jag kissat då det varit slut på papper.

Använder smink och deo brukar jag göra när jag är hos andra.

Spytt ner mina vänner har jag ju råkat gjort såklart, och innan jag och min kille flyttade ihop så var jag akut tvungen att gå på toa men han vägrade stänga dörren, och jag rusade så gott jag kunde för att hinna men bajsade ner golvet, mig själv och toalett stolen, det var inte kul men gick fint.

• Thaleya
    sannispannisen skrev 2009-06-04 00:34:26 följande:
    haha känner igen mig i en del. jag har också spytt ner folk, i alla fall min kompis skor inne i slussen, i en folksamling. nej men fy vilken människa jag framstår som, skulle nn som känner mig i dag läsa skulle de inte tro mig. en gång bar jag peruk för att jag råkat förstra mitt hår, då slet samma kompis av mig den på nattbussen hem bland alla i samma ålder. där fick jag igen, har nog aldrig skämts så mycket.
    Jaa värre var det ändå när jag skulle byta lakan när jag hade mensat ner hans säng, och insåg att jag inte hade tillfogat alla fläckar. Hans säng hade fler intorkade mensfläckar än någon tjejs säng.

Haha jag spydde på en buss en gång, det var inte kul. Spydde även ner mig själv en gång och går och kramar en kille jag tyckte var fin efter det. Sen säger min kompis att jag hade spytt ner hela mig, så då tittade han på mig och märkte det :( han var också lite full men inte en total katastrof.

hahaha det där med peruken var skitkul :)
  • Thaleya

Anonym (bläää) skrev 2009-06-04 00:49:12 följande:

Nej, nu ska jag sova och akta mig för att bjuda hem folk. Speciellt om jag har ont om toapapper eller har en eltandborste.
    Du får att se till att gömma tandborsten och fylla upp med mycket toapapper.
  • Thaleya

Ne fy fan nu börjar denna tråd bli fööör äcklig, jag hoppas för guds skull att inlägget om flytningarna i trosorna inte stämmer.

• Thaleya

Anonym (NASTY LOVE) skrev 2009-06-04 15:26:01 följande:

Alltså några av er är ju idioter. Vaddå tror inte på historierna? vad tror ni att vi lever i för värld igentligen? Barn våldtas och kidnappas. Barn hålls ifångatagna i källare i över 20 år av sina egna föräldrar. Kvinnor mördas dagligen av sina män på dem mest hemskaste sätten. Och NI tror inte att nån spottat i en kondom för att förstöra nåns förhållande? eller att någon sugit in sig sina flytningar? KOM IGEN FÖR FAN vi lever i en sjuk värld om ni inte visste det, och det som skrivs här är ingenting jämfört med andra sjuka grejer som sker världen om. Det är ju bara lite spya, bajs och blod. Varför sitter ni ens här kärringar för att sedan klaga på folks historier och upplevelser? Gå tillbaka till mat & bak gruppen istället. MORALKÄRRINGAR! Här kommer iaf en del av mina sköna händelser har så jävla många. Spydde en gång i en SKIT SNYGG KILLES (som jag var på G med) tvättkorg för att dämpa ljudet av spyan. Torkat mig på miljon tals handdukar hos folk samt deras kläder. Har kissat på deras toa kanter och golv ( fyllan såklart) Har en gång på fyllan lånat en tjejkompis dildo då jag var ensam hemma hos henne och kännde mej kåt. Hade dock kondom på. Har bajsat i skogen utan att torkat mig. Har torkat boendes handfat med personalhandukar när jag inte orkat hämta en annan trasa. (Jobbar inom vården) Min kompis brukar runka av sin hund flera ggr i veckan. Jag brukar sitta och asgarva åt när han kommer då han ser ut som en ful gubbe som kommer. (Han blir lugnare av att få tömma testosteronet) Förra året var jag på fest hos en fd väninna och hennes dåvarande kille. Vi söp oss redlöst fulla och det var värsta draget. Slutade med att vi hade trekant. Och jag blev gravid och för 3 månader sen födde jag vårat tro det eller ej KÄRLEKS barn. Kärleken kan vara äcklig ibland...och förutsägbar. Men vi älskar varann och ligger och beundrar våran bebis dag in och dag ut medans min fd tjejkompis drar sig själv i håret. Men hallå? Blev ju inte gravid bakom hennes rygg utan hon var med:) Vi (jag och sambon) brukar skoja om att hon är andra mamman. Jag är så otroligt glad och evigt tacksam att hon bjöd hem mig den kvällen. Kvällen då hela mitt liv fick en helt ny mening:) Men det är ju självklart inte hon..
    Det där med hunden var bra äckligt och även tjejerna som suger i sina egna torkade flytningar.

Och det där mer din och din tjejkompis kille förstår jag inte. Var hon och han tillsammans och sen låg ni alla tre med varandra och du blev gravid och därefter gick han över till dig? Stackar din kompis, jag hoppas ni har pratat med henne lugnt.
  • Thaleya

Bajslisa var askul :)

Haha jag hade det extremt pinigt när jag var i Ryssland som 15-åring och bodde hos en rysk familj i ett utbyte, deras dotter bodde hos mig senare. Iaf så var det ju ändå ryssar jag bodde hos så kvällen innan natten jag skulle hem så ordnade de en liten fest och vi åt tårta och drack och sen gick vi ut på en klubb. Jag mamman och pappan satt och festade lite och vi shottade TRE! vodka flaskor och drack en vinflaska innan jag gick upp på dansgolvet och sen var allt svart. Vaknade upp i sängen hemma hos dem flera timmar senare och låg med nya underkläder, någon av dem hade alltså duschat mig. Jag klev upp och skulle gå till den ryska skolan, satte mig i bilen och såg att de tvättat bilen invändigt - vilket måste ha inneburit att jag spytt ner den. Ingen av dem kunde någon engelska och jag försökte på knagglig ryska be om ursäkt.

Jag kom iaf till skolan och var tvungen att medverka i en tyska lektion som jag somnade på. Gick sedan ner till lunchen med ryska och svenska elever och jag spyr ner hela bordet. Skolans rektor ringer ambulans och jag blir undersökt och de tror att jag fått någon hemsk magbacill. Jag försöker komma i kontakt med min svenska lärare så att vi kan reda ut det här, då det är tal om att de ska lämna mig på sjukhus i ryssland och skjuta upp min hemresa. Iaf så får jag tag i honom och förklarar att jag bara är extremt full fortfarande. Min lärare kallar mig dumbom och hittar på någon ursäkt.

Det var mitt fullaste fylla någonsin, jag var full två dagar efteråt och bakis i evigheter.

• Thaleya

Quiet thoughts skrev 2009-06-05 08:58:22 följande:

en kompis till mig hittade på tal om olåsta dörrar skolans rektor med en lärare i gosigos i ett "vilorum"
    Men på skolan? :O

Jag och några kompisar gick in i lekrummet när vi gick i andra klass och hittade två klasskompisar som hade sex, endast sju år gamla var de.
  • Thaleya

Ajaj för det där med fingret. När jag var omkring 8-9 år så var jag och sov över hos en släkting i en vecka, det var min morbrors exfru :P Jag hade iaf gått in på toa och såg en ask det stod egyptens sand eller nått liknande på. Jag tänkte Wow har hon sand därifrån också öppnade jag den, och tappade sönder den i handfatet. Jag blev livrädd och tänkte hur ska jag göra nu, och så samlade jag ihop det jag kunde och slängde resten också tänkte jag synd på en sån len och fin sand undrar vad detta kan vara värt. Så jagblev jätterädd att hon skulle bli sur på mig, jag gick in till vardagsrummet och grät som att jag vore helt förtvivlad och sa att jag förstört hennes fina sand.

Hon förstod inte vad jag pratat om så jag visade henne och då skrattade hon och kramade mig, det var ju bara puder och inge viktigt.

• Thaleya
    papercut skrev 2009-06-06 03:50:22 följande:
    Sitter och läser igenom tråden och läser om någon som kissat i ett ölglas och då kommer jag på en lite äcklig sak jag och en kompis gjorde hos henne. Vi var väl kanske 12 år och skulle bjuda över några killar hem till henne och kom på den briljanta idén att jävlas med dem. Min kompis kissade i ett glas och sen gjorde vi "bål" på det. Vi hällde i saft, vatten och skar i gurkskivor. Tror vi hade i oboypulver också (?) och jag har för mig att jag tyckte det var en dum idé för det blev att se så äckligt ut. Men iaf, sen hällde vi upp det i glas och när de tre killarna kom gav vi dem glasen. Tyvärr (?) drack ingen, antagligen pga oboyen.. Jag och kompisen kunde inte hålla oss för skratt heller så vi berättade vad vi gjort. Killarna blev sura :s
    Men fyy! :(

Jag råkade dricka ur en ölburk på en fest en gång och fick en snusprilla samt cigarett aska i munnen, det var så jävla vidrigt. Jag dricker aldrig ur nått folk bjuder mig på fester nu =P
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?