Inlägg från: Quiet thoughts |Visa alla inlägg
  • Quiet thoughts

Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

Hahaha fan vad sjuka ni är

Jag har bara varit på barnkalas som liten, fick en äcklig hamburgare där, jag vågade inte lämhna den så jag gömde den i familjens bokhylla bakom ett fotografi.

Inget märkvärdigt alls

• Quiet thoughts
    Missy E skrev 2009-06-04 16:24:07 följande:
    I min studentlägenhet (som jag delade med två andra tjejer) renoverade de badrummet under en period. Jag visste att byggarna monterade tillbaka toastolen när de gick för dagen. Men jag trodde att det även gällde när de gick för lunch. Så var det inte. Jag var tokkissnödig när de gick iväg och när jag upptäckte att toastolen ej var monterad hade jag inget annat val än att sätta mig i köksvasken. Tur ingen annan var hemma...
    Hahaha men man kan ju faktiskt pissa i en karott också i nödfall o diska den

De där var ju inte sååå farligt ju, värre å äta bajs och gömma bajs
  • Quiet thoughts
    Koloratur skrev 2009-06-04 16:48:58 följande:
    starta inte en sån här tråd bara för att tala om för folk hur äckliga dom är. Men jag håller med dig, visst ÄR det äckligt!
    varför inte starta en sådan?
    Ger man sig in i sandlådan får man i sandlådan sitta

eftersom den ligger där.

• Quiet thoughts
    Koloratur skrev 2009-06-04 18:13:59 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-06-04 16:52:04 följande: haha, den låg inte där när jag skrev mitt inlägg ;)
    hahaha gjorde den inte?

Där ser man
  • Quiet thoughts

Nu kom jag på en grej jag faktiskt gjort med min man, långt innan vi skaffade barn men eftersom det redan dykt upp en "bekant" här i tråden tänker jag vara tyst {#lang_emotions_sunny}

Det är för galet att ta här
    Hahahaha

• Quiet thoughts
    Marthom skrev 2009-06-04 22:02:43 följande:
    Hahahaha.. jag kissar nästan på mig av skratt. Folk är verkligen helt psycho.. även jag! För ett par veckor sedan så var jag och sambon på affären. Tyckte att det luktade skit vart jag än gick. Kollade under skorna utifall jag trampat i hundbajs.. Men nej.. inget bajs. Luktade till och med i mina armhålor.. men nej, inte därifrån heller. Kollade på vagnens hjul ifall det var skit på dem, men icke. Till slut frågade jag sambon ifall han hade fjärtat men inte det heller. Vid det här laget stod vi vid kassorna, så jag bad honom kolla sina skor. Men han ville inte, ifall det nu var så att han hade bajs under skorna. Alla, t o m kassörskorna, rynkar på näsan... Det fullkomligen STINKER magsjukebajs i hela affären. Då ser jag vad det är! En tant står borta vid bänkarna och rotar i sin rullväska (kommer inte på vad det heter) och torkar febrilt bort något..  Hon har skitit ner sig fullständigt. Det ligger stora kluttar på golvet.. från kassorna bort till henne.. Har väl antagligen ramlat ner från hennes byxor. Hon ser helt obekymrad ut, och fortsätter torka. Hämtar fryspåsar och lägger ner bajspapper i påsarna.. WTF!! I det läget skulle man väl fort som f*n avlägsna sig från affären?! Och aldrig mer återkomma. Jag har iallafall bytt affär.. blev smått illamående varje gång jag klev in där, så jag klarar inte av att handla där något mer. Nu handlade det visserligen inte om mig, så sorry om det blev way too much O.T..
    *gnäggar* hahahahahaha
  • Quiet thoughts
    sasssyy skrev 2009-06-04 22:14:36 följande:
    på tal om bajs... jag o sambon var på ÖB för ett tag sen och jag kände det luktade bajs.. till saken hör att vi hade haft lite fiskrig i bilen så jag tittade lite snett på sambon men han rullade iväg (sitter i rullstol) och lukten var kvar... tittar ned och dääär mitt framför mig ligger en bajshög.. helt seriöst, mitt på butiksgolvet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Undrar hur det gick till liksom.. nu såg det iofs ut som om det kunde varit ett barn, för det var itne så stort så att säga.. men ändå liksom.. uuuurk
    åh men gud.

Kan däremot berätta att min kusin  (harkel) bakade fastlagsbullar i högstadiet. Eftersom han var en dryg jobbig jäkel som fittades med allt o alla och tvärtom så gömde han dom. Det visste ingen. Men året efter då han har gått ut så hittar en kille dom. Mögliga för djävliga i skolans tak. Taket var av plattor man kunde lätta på i klassrummet alltså, så däruppe har han gömt dom och glömt dom

FY FAN + asgarv kom det från killen som hittade dom. Sen kastade han tillbaka dom

Alla mindes ju sedan att vem som gömt bullarna där
  • Quiet thoughts

en kompis till mig hittade på tal om olåsta dörrar skolans rektor med en lärare i gosigos i ett "vilorum"

• Quiet thoughts
    Thaleya skrev 2009-06-05 09:12:35 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-06-05 08:58:22 följande: Men på skolan? :O Jag och några kompisar gick in i lekrummet när vi gick i andra klass och hittade två klasskompisar som hade sex, endast sju år gamla var de.
    Ja hon påstod så, hon kände sig dålig och skulle vila och gick dit o fann dom där.
  • Quiet thoughts

Jag vet bara saker andra gjort.

En kille fick för sig att ta reda på hur det såg ut då man sket.
    Så han sket ovanför en spegel.

Nåväl. Sen undrade han hur det smakade, så han smakade också.

• Quiet thoughts
    Missäy skrev 2009-06-05 21:34:07 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-06-05 21:22:06 följande: Mmmysigt! Hoppas han inte var alltför gammel när han gjorde detta?
    Tja han är alltså omkring 33-35 kanske.
    Han måste ha varit runt 20 då, för jag var en 16 då jag hörde det, vet vem han är personligen med å han är känd för att vara äcklig på fyllan främst
  • Quiet thoughts
    Missäy skrev 2009-06-05 21:37:09 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-06-05 21:35:13 följande: Hahah fyfan ja ja där ser man =)
    Ja han måste nog varit rätt gammal eftersom jag fick veta det i mitten av mina tonår.
    En gång åkte jag hem breved honom i baksätet och han satt o ojade sig. Å jag mår illa.
    Jag försökte göra mig hemskt liten och ihoptryckt för att undvika analkande spyor,men han höll dom inne

Däremot så var jag chaufför en gång i egen bil, och skjutsade hem en kompis, han satt i baksätet. Och på min sida så gick dörren inte att öppna vill jag minnas och där bak kärvade sätet åt andra passagerarsidan, så klart började killen må illa. Mitt i en rondell. Med mycket möda fick vi upp dörren. Och han satt med händerna kupade om mun, fumlar sig ur bilen och ned för rondellens brant, flaxandes med armarna i fyllan o villan, medans han spyr hahaha.

Han bad om att få gå hem, men vi vi plockade upp han halvvägs o körde hem honom.

Han fick sitta fram.

Efter det satt han alltid fram. Han skulle bjuda på korv en gång då vi kom hem till han o hans exsambo. Ja inte sådan korv nu då även om han var smålurig i blicken
    Jag avböjde deras gamla grillkorv som låg framme.
    Däremot berättade just denna kille att en kompis kom på besök dit en gång, hon skulle hälsa på hans sambo, men sambon var ej hemma. Själv spelade han dator och kompisen var i köket, då han hörde underliga ljud därin ifrån, när han går dit för att titta står hon å spyr på väggen.Sen far hon hem utan att städa
  • Quiet thoughts
    Novalina skrev 2009-06-06 03:44:14 följande:
    Han kanske inte hade gått igenom den sk "anala fasen" som barn naurligt går igenom tidigt, efter den sk "orala fasen"....
    iiiiuuuu

Jag har förstått att han hånlade med nån brud och spydd henne i mun med på fyllan vilket resulterade i en likadan effekt tillbaka.

Äckligt
  • Quiet thoughts
    Missäy skrev 2009-06-06 19:12:03 följande:
    Hahah o´jösses det hade man väl ändå inte vågat kolla på va, Men för livet kanske ;)
    Hahaha nej det är inte så farligt klipp. Han säger typ bara skål
    Dock så tar jag hänsyn till om någon mer känner honom och inte lägger ut han synligen här
  • Quiet thoughts
    elektra1 skrev 2009-06-12 00:29:10 följande:
    Sanslösa saker i den här tråden Har inte vart med om nåt så konstigt. Det värsta var nog när jag tog hem en kille en natt efter att ha vart på krogen.(för länge sen) Han jobbade på strippklubb fick jag reda på när jag tagit hem honom. Fick någon noja, och vågade inte ha sex med honom. Trodde han vart med massor av tjejer, och att jag kunde få en sjukdom. Han blev besviken. Och ställde sig fönsterkarmen och började olla på fönstret. Så fort en människa gick förbi tröck han snoppen mot fönstret och vinkande. Usch vad jag skämdes, undrar vad ´mina grannar tänkte. Och sen kom någon i trappuppgången. Och han skulle ut där spritt språngande naken och göra helikoptern för den personen. OM han inte fick sex sa han.. Snacka om jobbig människa. Han fick ta sina kläder och gå istället. Nu var ju tråden om vad man gjort hos någon. Men jag har inte gjort något konstigt. Så kände för att berätta om andra kostiga människor istället
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?