Missäy skrev 2009-06-05 21:37:09 följande:
Quiet thoughts skrev 2009-06-05 21:35:13 följande: Hahah fyfan ja ja där ser man =)
Ja han måste nog varit rätt gammal eftersom jag fick veta det i mitten av mina tonår.
En gång åkte jag hem breved honom i baksätet och han satt o ojade sig. Å jag mår illa.
Jag försökte göra mig hemskt liten och ihoptryckt för att undvika analkande spyor,men han höll dom inne
Däremot så var jag chaufför en gång i egen bil, och skjutsade hem en kompis, han satt i baksätet. Och på min sida så gick dörren inte att öppna vill jag minnas och där bak kärvade sätet åt andra passagerarsidan, så klart började killen må illa. Mitt i en rondell. Med mycket möda fick vi upp dörren. Och han satt med händerna kupade om mun, fumlar sig ur bilen och ned för rondellens brant, flaxandes med armarna i fyllan o villan, medans han spyr hahaha.
Han bad om att få gå hem, men vi vi plockade upp han halvvägs o körde hem honom.
Han fick sitta fram.
Efter det satt han alltid fram. Han skulle bjuda på korv en gång då vi kom hem till han o hans exsambo. Ja inte sådan korv nu då
även om han var smålurig i blicken
Jag avböjde deras gamla grillkorv som låg framme.
Däremot berättade just denna kille att en kompis kom på besök dit en gång, hon skulle hälsa på hans sambo, men sambon var ej hemma. Själv spelade han dator och kompisen var i köket, då han hörde underliga ljud därin ifrån, när han går dit för att titta står hon å spyr på väggen.Sen far hon hem utan att städa