Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

Mieria skrev 2009-06-03 23:47:53 följande:
    Anonym (bläää) skrev 2009-06-03 23:46:39 följande:
    När jag hade haft fest hittade jag en snigel i micron
    *ligger på golvet och garvar byxorna av mig*
  • beadis
    Queen70 skrev 2009-06-04 00:17:53 följande:
    Håller ihop?? Då smattrar det ju mer..Tricket är att dra isär skinkorna, som jag gjorde i badrocken...så kommer det mer som en lång kraftig utandning AHAHHHH Liksom...
    du är ju fan asrolig
  • beadis
    papercut skrev 2009-06-04 00:27:21 följande:
    Jag har smakat på mitt eget bajs, är det äckligt?
    ne..fy fan..där går väl ändå gränsen ...yak..
  • beadis
    Takex skrev 2009-06-04 04:50:45 följande:
    Jag tror den har faller bast in under det ar

!
    hahhahahaha hick hahaha.....
  • beadis
    stiäärna skrev 2009-06-05 16:22:53 följande:
    Nåt av det pinsammaste som hänt mig var när jag och min syster semestrade i Thailand. Så gick vi och åt på en restaurang och jag blev rejält dålig i magen efter maten (som lätt händer utomlands) och jag fick springa in på deras toalett och diarrea.När jag sedan skulle spola så svämmade toalettjävlen över istället och det bruna bajsvattnet hamnade både på golvet och fyllde hela toaletten ända upp till bredden...Feg som jag var så betalade jag fort som fan våran mat och formligen SLET med min syster ut! Pinsammast var nog dessutom att vi var deras enda två kunder så det var inte så svårt för restaurangpersonalen att lista ut vem den skyldiga var!HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
    det var ju tur att det hände där borta o inte i din favoritrestaurang i sverige
  • beadis
    stiäärna skrev 2009-06-05 16:27:45 följande:
    Fast vi bodde där i 6 månader och varje dag när vi skulle gå in till centrum passerade vi den restaurangen!Kan säga att jag fick lite blickar från personalen!!
    ojdå....ups
  • beadis
    stiäärna skrev 2009-06-05 16:36:35 följande:
    Kan också berätta om när jag var 17 och bodde ihop med min dåvarande kille så hade jag förfestat på rödvin i våran lägenhet, skulle ut på krogen senare.Men jag hade druckit lite för mycket och på tom mage så plötsligt blev jag jätteillamående och fick rusa in på toaletten. Där kom det ut en RÖD jättespya som inte alls hamnade i toaletten, utan PÅ toaletten, väggen och på golvet...Och eftersom vi hade haft ett stort gräl tidigare (jag och killen) så lät jag skiten va och bara drog... hahahaha!!Han ringde mig senare på kvällen och var fly förbannad!!
    Tyckte jag var alldeles rätt av dig
  • beadis
    stiäärna skrev 2009-06-05 16:51:06 följande:
    Ja! Grälet handlade om att han hade en tjejkompis och de flirtade vilt med varandra så fort de blev fulla, typ hånglade och smekte varandra.Och hon var i lägenheten när jag spydde och min kille hade handlat hem mat till honom och henne men inget till mig. Så när jag hade kräkts ner badrummet så tänkte jag mest att det kunde han bara ha!
    o sen gjorde du slut?
  • beadis
    sannispannisen skrev 2009-06-05 17:10:48 följande:
    Varför blev den flyttad till sanlådan? blir faktist irriterad.Man får altså inte skoja i seriösa trådar?Denna tråd var fan ingen sandlådetråd.
    ska vi göra ett uppror?
  • beadis
    sannispannisen skrev 2009-06-05 17:21:16 följande:
    Var klagar man?
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?