Inlägg från: Hackemamma |Visa alla inlägg
  • Hackemamma

Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

köttbullelydnad skrev 2009-06-04 17:56:46 följande:
    *Vrider sig av skratt* Känner man igen det eller?!
    HAHA, been there^^ Gud vad man har pysslat för att han inte ska tro att man bajsar... vridit på duschen och låtsats duscha etc ;D
  • Hackemamma
    Thaleya skrev 2009-06-05 09:50:15 följande:
    Ajaj för det där med fingret. När jag var omkring 8-9 år så var jag och sov över hos en släkting i en vecka, det var min morbrors exfru :P Jag hade iaf gått in på toa och såg en ask det stod egyptens sand eller nått liknande på. Jag tänkte Wow har hon sand därifrån också öppnade jag den, och tappade sönder den i handfatet. Jag blev livrädd och tänkte hur ska jag göra nu, och så samlade jag ihop det jag kunde och slängde resten också tänkte jag synd på en sån len och fin sand undrar vad detta kan vara värt. Så jagblev jätterädd att hon skulle bli sur på mig, jag gick in till vardagsrummet och grät som att jag vore helt förtvivlad och sa att jag förstört hennes fina sand. Hon förstod inte vad jag pratat om så jag visade henne och då skrattade hon och kramade mig, det var ju bara puder och inge viktigt.
    Aww ;D
  • Hackemamma
    Thaleya skrev 2009-06-05 09:50:15 följande:
    Ajaj för det där med fingret. När jag var omkring 8-9 år så var jag och sov över hos en släkting i en vecka, det var min morbrors exfru :P Jag hade iaf gått in på toa och såg en ask det stod egyptens sand eller nått liknande på. Jag tänkte Wow har hon sand därifrån också öppnade jag den, och tappade sönder den i handfatet. Jag blev livrädd och tänkte hur ska jag göra nu, och så samlade jag ihop det jag kunde och slängde resten också tänkte jag synd på en sån len och fin sand undrar vad detta kan vara värt. Så jagblev jätterädd att hon skulle bli sur på mig, jag gick in till vardagsrummet och grät som att jag vore helt förtvivlad och sa att jag förstört hennes fina sand. Hon förstod inte vad jag pratat om så jag visade henne och då skrattade hon och kramade mig, det var ju bara puder och inge viktigt.
    Aww ;D
  • Hackemamma

Snöt mig i en gardin hemma hos en kompis, var iofs riktigt full den gången ;D

• Hackemamma

Hade inte en aning om sånt när jag var liten... Minns att jag o en kompis hittade en porrtidning i skogen och höll på att fnissa/skratta ihjäl oss ;D
    "Titta en RUMPA!!" typ...^^

Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?