Inlägg från: Tuxi |Visa alla inlägg
  • Tuxi

Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

sasssyy skrev 2009-06-04 16:15:22 följande:
    Anonym (Im) skrev 2009-06-04 16:10:04 följande: och kanske även av pojkvännen för att undvika att han gör nästa kompis med barn också....
  • Tuxi
    SuzR skrev 2009-06-04 16:31:52 följande:
    usch, en gång var jag såå bakis dagen efter och samma dag skulle jag flyga tillbaka till London. Jag stank fortfarande sprit men mådde ok. Åkte till flygplatsen, satte mig på planet...so far so good. Sen landade jag, tog buss in till London och satt och åt smågodis som jag hade köpt, mådde lite illa men ändå inte så farligt. Skulle sen ta en annan buss hem och då började det....jag spydde och spydde...all chocklad,all sprit bara kom ut och det luktade alldeles för jääävligt. Jag satt längst fram i bussen men ingen märkte något! Fattar inget men jag antar att den staden är så full av konstiga typer att om någon spyr på bussen är det ingen biggie liksom. Jag spyr ner min kappa och min halsduk, jag får öppna resväskan för att ta fram något annat att spy i...ja ni fattar det var såå äckligt och jag ville BARA HEM så jag kunde tvätta allt. usch. samma kväll, efter att ha nyktrat till blir jag äntligen ihop med min nuvaranda sambo...efter att ha berättat detta.

Stackare du skulle ha klivit av bussen.
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?