Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
Har nog inte gjort något konstigt eller äckligt hemma hos någon annan. Men jag har bott i fosterhem (och det var ju inte mitt "riktiga" hem) och där bajsade jag i duschen två gånger..
Har nog inte gjort något konstigt eller äckligt hemma hos någon annan. Men jag har bott i fosterhem (och det var ju inte mitt "riktiga" hem) och där bajsade jag i duschen två gånger..
Anonym (bläää) skrev 2009-06-03 23:46:39 följande:
Jag brukade alltid peta snorkråkor under min säng när jag var liten, hade alltid näsan full men orkade aldrig gå på toa och peta..
Jag har smakat på mitt eget bajs, är det äckligt?
Anonym (bläää) skrev 2009-06-04 00:28:16 följande:
Anonym (bläää) skrev 2009-06-04 00:30:25 följande:
Anonym (bläää) skrev 2009-06-04 00:33:43 följande:
Anonym (bläää) skrev 2009-06-04 00:36:55 följande:
Anonym (bläää) skrev 2009-06-04 00:37:48 följande:
Anonym (bläää) skrev 2009-06-04 00:41:19 följande:
Sitter och läser igenom tråden och läser om någon som kissat i ett ölglas och då kommer jag på en lite äcklig sak jag och en kompis gjorde hos henne. Vi var väl kanske 12 år och skulle bjuda över några killar hem till henne och kom på den briljanta idén att jävlas med dem. Min kompis kissade i ett glas och sen gjorde vi "bål" på det. Vi hällde i saft, vatten och skar i gurkskivor. Tror vi hade i oboypulver också (?) och jag har för mig att jag tyckte det var en dum idé för det blev att se så äckligt ut. Men iaf, sen hällde vi upp det i glas och när de tre killarna kom gav vi dem glasen. Tyvärr (?) drack ingen, antagligen pga oboyen.. Jag och kompisen kunde inte hålla oss för skratt heller så vi berättade vad vi gjort. Killarna blev sura :s