5 min metoden fungerar!!!
Att man skulle få men senare i livet för man har fått skrika när man va liten tror jag verkligen inte ett skvatt på... Alla människor e olika o väljer själv hur man ska hantera saker i framtiden, man väljer själv att skylla på olika omständigheter.. Jag vet dom som har haft en lätt barndom som hela tiden skyller på diverse konstiga saker som e orsaken till att dom mår sååååå dåligt.. Sen vet jag dom som verkligen har haft en taskig barndom som borde må dåligt, som har gått vidare i livet och tittar inte bakåt utan ser framåt istället, och varför ska man skylla på föräldern hela tiden när ett barn växer upp och blir en egen individ som själv väljer sina vägar...
Min son han var jättesvår när han va liten liten med sin sömn, skrek sig till sömns oavsett vad vi gjorde, jag höll han jag vagga jag hade han guppande i vagnen, ja tusen olika knep, och de va jättejobbigt att varje kväll hålla på med samma sak, så till sist gav jag upp, jag la min son i vår säng med mig och han fick skrika men jag fanns där ändå o trösta han hela tiden, och de gick lättare och lättare varje kväll, nu somnar han själv i sin säng...