5 min metoden fungerar!!!
Trevligt att det funkar för dej ts, och tydligen för ditt barn. I ditt fall så slapp ju ditt barn skrika sej blodig, men fallen ser olika ut Jag ratar metoden, thats it.
Trevligt att det funkar för dej ts, och tydligen för ditt barn. I ditt fall så slapp ju ditt barn skrika sej blodig, men fallen ser olika ut Jag ratar metoden, thats it.
Jag blir ganska trött på folk som skriver "metoden fungerar"! Klart den gör! Men hur jävla bra är den för alla barn som måste genomlida helvtet då?
Jag läste ditt inlägg en gång till, och såg att barnet ditt visst hade fått skrika sej "vansinnig" Sorgligt. Sorgligt att du inte hittade några snällare lösningar.
Och jag förstår inte hur man kan ha hjärta till att lämna sitt knyte ensam heller....Jag fattar inte och kommer aldrig kunna fatta Trist.
Snart är våra små knyten tonåringar - då vill dom inte hålla handen längre. Då åker dörren in i nyllet på oss föräldrar, med orden "låt mej vara"!
Så varför inte ta vara på läggningsstunderna med våra små - medans vi får och kan!?