• LC04

Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)

Hej igen!
    Jag har BIM imorgon, spännande. Men jag är rätt så argsint så förmodligen får jag nog mens :-O. Har inte fått någon ordentlig mens sedan skrapningen men en liten pytteblödning 6maj och sen positivt ägglossningstest den 20 maj så jag hoppas att jag är på banan igen .

Jessika: Hur går det för dig? Ni får sätta igång i juli igen var det va?

• LC04

Känns skönt att du skriver det fom mensen för jag har inte haft någon riktig blödning. Bara på pappret när jag torkar mig i en dag sen världens mensvärk på det. Hoppas på mer mens nästa månad eller ingen alls hade väl varit det bästa.

Hoppas att ni får snurr på livet igen. Det går ju upp och ner det där.

• LC04

Oj vilken historia du har first baby. Hoppas tiden går fort till augusti så ni får göra barn igen.

Jag har lipat till mig ett läkarbesök den 23juni med VUL, ska se hur slemhinnan ser ut. Ska ha nästa mens den 1 juli så det borde ju synas hur tjock den är.

• LC04

Trombyl har jag aldrig hört nåt om i grav sammanhang. Har du fått fler missfall än 1 + molan?

• LC04

Jag kom precis hem från doktorn och "peppar peppar" så såg han en förmodad MYCKET tidig graviditet. Jag såg själv en svart klump i livmodern på skärmen. Har ju BIM nästa onsdag. Håller tummarna för att det stämmer. Tog ett grav-test där men det var ju såklart neg. Om detta ändå inte är en graviditet och mensen är så här konstig efter augusti ska jag höra av mig igen. Han sa att det kunde ta upp till 6 månader innan man var normal igen. Hade tur att få träffa en mycket trevlig läkare, ibland är dom så tråkiga.

• LC04

Lovar att meddela så fort jag får en hint om att det kan vara sant.
    Det var ju ett underbart "bi"fynd om det nu är så.

• LC04

Skönt för dig forvirrad.

Jag har BIM idag men än inget plus eller mens i sikte. Lite spännande...

• LC04

Ingen mens än men lite lite rosa flytning. Får se vad som händer imorgon. Det är ju dyrt med tester, hela semester kassan försvinner vid bim

• LC04

Nä det vill jag inte. Måste ha en läkare som står för provet och jag vill inte blanda in nån.

BIM+3 Negativt idag oxå, så det var väl min mens denna gång, 3 droppar rosa flytning :-O. F--n för att inte bli normal igen. Skit.

Svar på tråden Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)