Inlägg från: Boothwalker
|
-
-
Det är väl rätt vanligt med den sorten...Veladis skrev 2009-06-08 00:03:50 följande:Jag skulle också vilja ha nya hjul till min. Mycket grus i dem.
-
Alltså vanligt att det är grus i den sortens hjul... =)Boothwalker skrev 2009-06-08 00:07:33 följande:Det är väl rätt vanligt med den sorten...
-
Najs =)Okänd skrev 2009-06-08 00:13:46 följande:www.familjeliv.se/hem/okand/gallery/phpeacras... Mitt inköp! Emmaljunga liggvagn fr 1968.
-
Kim, Kimi, Rio... Vi får väl kalla dem Kimo =) Min Mowgli är fyra och han åker vagn ibland. Men sällan. Och då gärna i min Kim. Mest för att den har en fin röd ratt tror jag =)Veladis skrev 2009-06-08 00:18:38 följande:Hehe Kanske får sy en matchande keps åt sonen! Det var inte så svårt att klä om den, det tog en kväll bara. Men sufletten blir lite krångligare. Men jag måste passa på och klä om nu, för sonen åker nog inte vagn länge till. Men Rimi/Kimi/Kim vad-de-nu-heter-i-olika-varianter är ju bra för det är ju mer som en sulky. Sonen fyllde tre för två veckor sedan, så jag tänkte använda vagnen i sommar och kanske i höst fram och tillbaka till förskolan.
-
Min lillebror åkte vagn när han var typ 14... Och han är typ 190 cm lång... De gjorde en film om det...Veladis skrev 2009-06-08 00:36:29 följande:Jo, men upp till fyra kan man ju åka vagn. I allafall en sulky. En retro. En snygg! Han får fasen lov att åka! Har man vagnar ska de ju användas, han kan kanske åka vagn tills han blir tonåring!!! Nä, men det är bra att ha vagn med sig även när de är bortåt fyra, man kan ju alltid lägga väskor och sådant i den om man är ute.
-
Både hjul och handtag kan tvättas med svinto... Obs, det ska löddra!Okänd skrev 2009-06-08 18:14:05 följande:Hjulen är torra och gula. Handtaget är gulaktigt och vi vet inte riktigt vad vi ska göra med det (handtaget) heller. Ser halväckligt ut.
-
Najs. Liknar min.. Fast min är inte manchester =)reell skrev 2009-06-08 19:17:25 följande:Oops, galleriet var visst inte öppet. Men det är det nu! jenpuh: Det låter ju fantastiskt! Vet du vart? Någon webbshop, eller tips på butik i Göteborg?
-
Köpte du hela hjulen eller bara däcken? Vad kostade det?Fru J skrev 2009-06-08 19:21:55 följande:Hej! Har precis lagt upp bilder på min Emmaljunga Princess i mitt galleri, den blev som ny med nya hjul! Hjulen går att beställa på t.ex. Babyland och Babyproffsen. Jag köpte min från Babyland. Dom beställer hem dom från Emmaljunga. Hjulen heter ungefär "Emmaljunga EVA-hjul, vita med krom, 30 cm" Lite långt och krångligt, men då blir det nog inte fel Lycka till och hoppas du får tag på dem. Han på Babyland där jag köpte dom sa att Emmaljunga snart skulle sluta tillverka dom men hade ett gäng på lager fortfarande.
-
Sälj dem hela med defekter. Så länge de funkar som de är.Familjetrollet skrev 2009-06-09 12:29:20 följande:ni som kan lite om värde osv vi har två dockvagnar i livvgansmodell den ena är orange med vindskydd,dockvagnen är kanonskick liksom hjulen.tyvärr saknas en stänkskärm och bromsen den andra är en grön med orginalväskan,lite nött på liggdelen,torra hjul som har lite småsprickor bägge är i galon vad kan man ta för dessa dockvagnar?är det bättre att sälja delarna för sig eller som kompletta dockvagnar med "defekter" tyvärr har de inte samma årsmodell eller storlek så man kan "bygga" en hel dockvagn