Inlägg från: Veladis |Visa alla inlägg
  • Veladis
    Lokatt skrev 2009-06-25 23:15:00 följande:
    tyckte sittdelen var jätteful!
    Jamen eller hur!
    Att ett babyskydd måste konstueras/se ut på ett visst sätt för att klara säkerhetskraven är ju en sak. Men när de nu gör snygga liggvagnar i retrostil kan de väl köra hela vägen med sittdelarna också?
  • Veladis

Jag har en sådan grön som alexxia, fast man har sitdel. jag tycker itne den är så fin.
    Men jag kan ju inte lägga ut den nu...

• Veladis

Jag använde retro sittvagn till mina från ca 7-8 månaders ålder tidigast, men liggvagnen och en "modern" vagn parallellt.
    Det är det dumma med de retro sittvagnarna. De passar inte för små bebisar och de är låga i sufletten så de växer snabbt ur dem.

• Veladis
    Familjetrollet skrev 2009-07-17 11:30:37 följande:
    kolla in denna,villket fynd.attans att man inte har en liten..www.blocket.se/ostergotland/Aldre_Brio_barnva...
    Men åh, det är ju samma innertyg på sittvagnen som min 4000-kronorsvagn! Det är den första likadana (men annan färg då) jag sett faktiskt!
  • Veladis
    Lokatt skrev 2009-07-16 23:11:17 följande:
    fast låga i suffletten? inte alla!
    Nä, inte alla. Tyvärr har jag bara lykats ha Briovagnar med kort rygg och låg suflett. Och en lång son. Förstås.
  • Veladis

Idag när jag satt och kollade Blocket (daglig rutin - utifall att, ni vet ) Så sa min 3-årige son: "Mamma, köp en vagn åt mig, jag vill ha mååånga vagnar!"
    Det var ju bra det, men han åker ju knappt vagn längre...

• Veladis

Jag är lite tjurig.
    Jag har kommit på vad som fattas mina retrovagnar.
    En bebis.
    Hrpf...

Svar på tråden Retrovagnstråden 16