Eleonoratösen skrev 2009-08-20 22:15:44 följande:
Hallå på er! Nu när jag är emellan två "moderna" vagnar och inte riktigt fick ihop det med leverans av den nya lagom till att den gamla blev såld så har jag varit ute och "rastat" Emmaljungan från 72 (Tror att den är från 72, men början av 70-talet ska det vara) Bild finns i mitt galleri:
www.familjeliv.se/Hem/sonjasessan/galleri.php...# Jag antar att den där plastremmen är en rem som ska göra att tösen inte rymmer? Jag har ju egentligen en sele i läder som skulle passa, men när jag var och hämtade vagnen i förrådet så glömde jag ta med selen när vi var ute och luftade den. Tänkte höra om det är värt att sälja hjul till gamla vagnar på Blocket eller liknande? Jag har en tvillingvagn som jag tror är från sent 80-tal eller kanske tidigt 90-tal. Eller ärligt talat vet jag inte, men 70-tal är det inte. Men jag tycker vagnen är i rätt dåligt skick, men hjulen är okej, kanske någon är intresserad av delar? Eller ska man sälja vagnen med allt. Den har till och med ett tillhörande säte som sätts ovan, för ett tredje barn...
Pröva sälj hela och säg att vill man bara ha hjulen går det med typ. Låter som en lite kul modell annars =)
Vagnen ser ut att kunna vara från 72. =)