Inlägg från: Veladis |Visa alla inlägg
  • Veladis

Retrovagnstråden 16

AlexandraK skrev 2009-06-07 19:08:58 följande:
    =) Är den mysig att köra?
    Jaaa! Jääättebra gung! Stadig men går mjukt och man få bra schwung på gunget!
  • Veladis

Puh, just klar med omklädningen av sitsen på min Rimi/Kimi.
    Bara sufletten kvar då, den som är svårast... Hmmm

Den blir i röd manchester med inneryg i rött med vita kaniner...

• Veladis
    Lokatt skrev 2009-06-08 00:06:41 följande:
    Snyggt! Det var samma som mina kepsar!
    Hehe
    Kanske får sy en matchande keps åt sonen!

Det var inte så svårt att klä om den, det tog en kväll bara. Men sufletten blir lite krångligare. Men jag måste passa på och klä om nu, för sonen åker nog inte vagn länge till. Men Rimi/Kimi/Kim vad-de-nu-heter-i-olika-varianter är ju bra för det är ju mer som en sulky.
    Sonen fyllde tre för två veckor sedan, så jag tänkte använda vagnen i sommar och kanske i höst fram och tillbaka till förskolan.
  • Veladis

Jo, men upp till fyra kan man ju åka vagn. I allafall en sulky. En retro. En snygg!

Han får fasen lov att åka! Har man vagnar ska de ju användas, han kan kanske åka vagn tills han blir tonåring!!!

Nä, men det är bra att ha vagn med sig även när de är bortåt fyra, man kan ju alltid lägga väskor och sådant i den om man är ute.

• Veladis

Nu står sambon i källaren och nitar om sufletten till "Kaninvagnen" Sen är den nästan klar! Yey!

• Veladis
    Fru J skrev 2009-06-09 16:56:08 följande:
    Men vilken fin vagn Veladis!! Tänk om jag var lika duktig på att klä om...har en gammal Rio i källaren
    Det hade jag med...

Nu har jag en kaninvagn istället!

det var inte så svårt. Lite pilligt och helt perfekt blev det ju inte, men det duger!
Svar på tråden Retrovagnstråden 16