Inlägg från: Boothwalker |Visa alla inlägg
  • Boothwalker

Retrovagnstråden 16

spuff skrev 2009-07-29 21:28:14 följande:
    Låter fint, jag vill se! Men jag röstar nog för gröna converse... Idag är jag helt utmattad efter jobbet. Det var någon som "glömde" sin treåring...ingen rolig historia . Fick stanna med honom länge, så kom nyss hem, känner mig skakis. Vad många fina vagnar det ligger ute nu ändå
    Inboxar bild. Jo gröna är också fint. Kanske kan ha en av varje =) Nä. Kanske inte... =) Får se om jag hittar några fler tillbehör =)
    Knock knock - Whos there? - Boo - Boo who? - Dont cry, its just me =)
  • Boothwalker
    AlexandraK skrev 2009-07-29 21:37:08 följande:
    Så fin den var Bw! Hur billig? Har du inga svartvita converse?
    Ekorrfamiljen skrev 2009-07-29 21:36:24 följande:
    yukio: Glömde treåring? Låter trist!! Vad finns det för färg på Conversen? Jag tycker att röda skulle vara snyggt till en svart-vit klänning!
    Jag gav 25 kronor...

Jag har dessa:

De högklackade är dock inte äkta och jag brukar inta använda dem =)
  • Boothwalker
    AlexandraK skrev 2009-07-29 22:53:44 följande:
    Hihi. Bw får alla barn.
    JAAAAA =)
  • Boothwalker
    AlexandraK skrev 2009-07-29 23:03:25 följande:
    Bw. Gillar du dom högklackade och är dom snygga till klänningen så kör på dom. Lite mer "tjejiga" till klänningen men ändå du. =) Annars dom med döskallar!
    Nej de använder jag sällan... Ja de döskaliga har ju rätt färg. Men jag vill nog ha nåt mer färgglatt till... =)
    AlexandraK skrev 2009-07-29 23:04:03 följande:
    Då vet jag var jag skickar Ellie när hon börjar bråka. =)
    Gör det du =)
    ElisaDay skrev 2009-07-29 23:04:06 följande:
    Converse är så galet snygga :) Jag undrar nu hur många jag själv har (försöker räkna i huvudet).... hmm... mer än tio par.. och dottern har redan 4par... Dom gula var fina och färgglada!!
    Ja visst är de. Jag har 6 par stora och ett par små =) Och jag har bara haft converse i 1,5 år...
  • Boothwalker
    ElisaDay skrev 2009-07-29 23:09:43 följande:
    En fråga till den som vet... Hur kommer det sig att ex. 70talare har vita däck och svarta däck. Fanns det både och? Morsan och jag diskuterar det där och hon tror det är för att man bytt trasiga vita däck till svarta. Jag hävdar att man kunde välja... Och hon jag köpte vagn utav idag mindes att det satt svarta däck på hennes vagn när hon fick den -78.. Så om någon vet, red ut det hela för mig.. iofs kommer hon anse att forum inte är en riktig källa.. men bättre än ingenting :P
    Min emmaljunga från ca 1970 har svarta hjul. men sällan jag sett andra som har det. Men jag tror de är original. Det står emmaljunga på dem också...
  • Boothwalker
    spuff skrev 2009-07-29 23:14:05 följande:
    Ta nu de gröna BW, de är klart finast!! Och hittar jag nåt mer barn så skickar jag det till dig.
    Ja kanske det. De gröna eller gula iallafall. Beror på vad jag hittar för mer grejer att ha till... =)
  • Boothwalker
    spuff skrev 2009-07-29 23:15:19 följande:
    Känns som svarta kom någon gång på 70-talet, men jag trodde nog senare än så...typ mot slutet. Kanske de är utbytta någon gång?
    Jag vet inte. De känns gamla och äkta på nåt sätt. Och är mycket snyggare enligt mig. Men jag har typ aldrig sett svarta hjul på en sån modell annars...
  • Boothwalker
    AlexandraK skrev 2009-07-30 19:09:58 följande:
    Bw. Hur går det med pinsen som du beställde?
    Texten blev för liten för att synas och jag har inte orkat ta tag i det än och bestämma mig för om jag ska ta bort texten eller slopa den... Lutar åt att slopa den...
  • Boothwalker
    Boothwalker skrev 2009-07-30 20:43:47 följande:
    Texten blev för liten för att synas och jag har inte orkat ta tag i det än och bestämma mig för om jag ska ta bort texten eller slopa den... Lutar åt att slopa den...
    Alltså ta bort eller förstora texten...
Svar på tråden Retrovagnstråden 16