Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Retrovagnstråden 16

Nemia noj skrev 2009-06-06 20:01:37 följande:
    Den sista dockis länken e jag sugen på, men tyvärr har jag inte dom pengarna.
    Tror att det är min kompis pappa som säljer den!
    The confused squirrel strikes again...
  • Ekorrfamiljen
    Alexxia: Hahaha! Värsta pinsamma grejen. Och vaddå? Är inte din vagn snygg då?
  • Ekorrfamiljen
    AlexandraK skrev 2009-06-06 20:34:53 följande:
    Precis! Min vackra underbara vagn! Hur kan någon INTE VILJA ha den?! Haha.
    Vilken av alla dina fina vagnar var det du hade? Kollad i ditt galleri och det fanns ju några att välja på.
  • Ekorrfamiljen
    AlexandraK skrev 2009-06-06 21:20:15 följande:
    Min blå "prinsessvagn". Mothercare. Som jag annars får komplimanger om hela tiden!
    Aaahh, skojar du!? Hade jag sett den på en loppis och trott att den var till salu hade jag slitit med mig den, barn i eller ej!!
  • Ekorrfamiljen
    animicke skrev 2009-06-07 21:09:42 följande:
    Jag har en helläcker barnvagn i garaget...Som behöver lite omvårdnad och kärlek...Tror att den är från 30 eller 40 talet...Ska fota den och lägga in i mitt arkiv imorron...
    Glöm inte att göra galleriet tillgängligt för alla då! *nyfiken*
  • Ekorrfamiljen

reell: Grattis till fyndet! Har du bild? Mot lukten säger experterna här att man kan ställa en skål med ättika i vagnen och låta den stå där ett par dagar.

Hjulen är det värre med. Är de spruckna kan man inte laga och det är svårt att hitta nya originalhjul. Hade inte jag af en länk tro?

• Ekorrfamiljen
    spuff skrev 2009-06-09 21:21:20 följande:
    Gud så söt! www.blocket.se/jonkoping/Dockvagn_Emmaljunga_...
    Det är en av mina gamla kompisar som har haft den. Det är hennes pappa som säljer den. Konstigt, för jag trodde att hon skulle vilja ha den till sina barn, men hon kanske inte är så skadad som vissa av oss andra härinne...
  • Ekorrfamiljen

Just det.. Jag såg en fin sittvagn igår när vi var på sta'n. En Emmaljunga med glänsande kromade stänkskärmar och pärontyg. Allt i vagnen var mörkblått (utom de vita päronen då). Någon som vet årsmodell? Var iaf tvungen att gå fram till mamman som hade den och berömma hennes fina vagn.

Svar på tråden Retrovagnstråden 16