Inlägg från: Tessax |Visa alla inlägg
  • Tessax

Menar dom inte kvittot du fick på Bussgods när du lämnade in paketet?

Familjetrollet skrev 2009-07-29 22:07:42 följande:
    hallojbrukar ni skicka med bussgods?jag kommer då aldrig mer göra det!bussgods slarvade bort den retro 70 tals dockvagnen som var i nyskick!nu måste både jag och köparen fixa med en massa för att ens få pengar tillbaka.jag fick ett tlf till tranås,men de svarar aldrig!det är dit man ska ringa för att kunna rådgöra när bussgods har slarvat bort saker.hur kan de slarva bort ett stort paket?.bussgods vill ha kvitto,det skrev vi inget då varan skickades med bussgods och affären gjordes över tlf och nätetjag trodde att bussgods vara 100% säkerttänkte även höra vad man kan ta för 2 st retro krokar till barnvagnar?har ni fyndat mycket i sommar?idag hittade jag en slängd sluky från -96 mitt inne i en stor samling av vildhallon.nu ska klädseln tvättas,shassit målas lite och hjulen ska få brickor då de glappari förrgår var vi runt på en massa loppisar,men inga fynd blev det.
  • Tessax

Yukio: Låter helt galet att någon skulle lämna sitt brn på det sättet. Du skulle ha tagit med honom hem och gett honom till BW Nä men skämt åsido, fy fasiken, det skulle krävas tillstånd för att få skaffa barn....

• Tessax

Hör med en bilmek?

ElisaDay skrev 2009-07-31 20:54:39 följande:
    Fortfarande ingen som vet vart jag kan köpa rätt nitar till emmaljungachassi? :)De jag har är ju alldeles för smala och korta (sitter nämligen 3 skruvar i chassit, fy på den som gjort så vem det nu är ;)...)
  • Tessax

Trodde också det men i så fall har hon tagit bort dom...

EowynAurora skrev 2009-08-04 21:58:16 följande:
    marymalou är  d väl som har barnvagnstester?
  • Tessax

www.blocket.se/stockholm/Akpase_70tal__ett_fynd_22925315.htm&w=3

Sänkt pris
    www.blocket.se/vasternorrland/Retro_AWN_liggvagn_barnvagn_fran_60_talet_21574524.htm&w=3

www.blocket.se/stockholm/Retro_Barnvagn__Brio_70_tal__Kult__Vintage_22919051.htm&w=3

Sänkt pris på 50-talaren med "luftdäcken"
    www.blocket.se/alvsborg/Gammal_Barnvagn_22147062.htm&w=3

www.tradera.com/retro-akpase-brun-manchester-med-pals-auktion_96570502

www.tradera.com/Semi-antik-Barnvagn-fran-30-eller-40-talet-auktion_95041623

• Tessax

Ja det är det ju! Och jag tänkte inte ens på det. Klart du ska ha vagnen! Skynda dig så att den inte blir såld, du kanske aldrig får chansen igen...

EowynAurora skrev 2009-08-06 14:51:37 följande:
    ÅÅÅÅÅHH!!! där ÄR den ju! den barnvagn jag hade som liten , den är både blå.kritstrecks-randig och har rätt blommor innuti!!o jag som inte kan/får göra av med merpengar nu, FY vikken dålig tajming
  • Tessax

Kan du inte fråga om du får lägga en handpenning på den? Om du förklarar läget om varför du är så intresserad av just den vagnen så kanske säljaren är snäll och håller den åt dig tills du fått pengar?
    Åh, om jag hittade en vinröd sitt-Rondo hade jag sålt av min inredning för att få den *drömmer mig bort..*

EowynAurora skrev 2009-08-06 16:56:15 följande:
    jag mejlade o kollade om den fanns kvar,men problemet e att jag inte har några pengar
Svar på tråden Retrovagnstråden 16